Пасічник, Тетяна Дмитрівна.
    Проблема визначення структури методичної компетентності викладача усного перкладу [Текст] / Т. Д. Пасічник // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 26-31 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Викладання--Переклад
Кл.слова (ненормовані):
викладач усного перекладу -- методична компетентність -- компоненти структури методичної компетентності
Анотація: Проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття "методична компетентність". Встановлено, що у визначенні структури методичної компетентності серед науковців немає одностайності, що пов'язано з різними поглядами на сутність цього поняття. Запропоновано визначення методичної компетентності викладача усного перекладу. Виокремлено структурні компоненти методичної компетентності викладача усного перекладу. У даному дослідженні методична компетентність викладача усного перекладу розглядається як інтегративна якість особистості викладача, що 1) визначає його готовність та здатність ефективно вирішувати методичні завдання у процесі реалізації цілей навчання усного перекладу, вдосконалювати свої вміння впродовж життя; 2) є динамічним поєднанням когнітивно-діяльнісного, мотивоційно-вольового, рефлексивно-оцінювального та соціально-комунікативного компонентів; 3) формується у процесі навчально-пізнавальної та професійної діяльності. Когнітивно-діяльнісний компонент включає методичні знання, навички, вміння та здатності, що відповідають такм субкомпонентностям як, 1) у викладанні усного послідовного перекладу, 2) у викладанні синхронного перекладу. Кожна з цих субкомпонентностей складається з таких компетенцій: навчально-методичної та науково-методичної. Мотиваційно-вольовий, рефлексивно-оцінювальний та соціально-комунікативний компоненти характеризуються психологічними якостями, вміннями та здатностями викладача. Усі складники методичної компетентності у своїй сукупності та взаємозв'язку детермінують безперервне професійне становлення особистості викладача усного перекладу. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на визначення змісту структурних компонентів методичної компетентності викладача усного перекладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)