Уліщенко, В. Вчимо самореалізуватися через дію : Діалогічне вивчення ліро-епосу [Текст] / Віолетта Уліщенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Методика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): 5-8 класи -- різнорівнева комунікація -- комунікант -- поеми, балади, думи, байки, співомовки -- С. Руданський, Л. Глібов, П. Глазовий -- ключові навчальні ситуації -- візуалізація -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- діалог із мистецьким явищем Анотація: У статті викладено основні аспекти методики роботи з текстом на уроках української літератури в 5-8 класах. Висвітлено особливості застосування діалогу (суб'єкт-суб'єктної взаємодії з художнім текстом) при вивченні ліро-епічних творів. Підкреслено, що такий метод, активізуючи креативну і когнітивну діяльність, сприяє розвитку критичного мислення та комунікативних здібностей школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кунанець, Н. Соціокомунікаційні канали передавання інформації в електронних бібліотеках [Текст] / Н. Кунанець, А. Ржеуський> // Бібліотечний вісник. - 2014. - №5. - С. 3-7 Рубрики: Електронні бібліотеки Кл.слова (ненормовані): соціальна комунікація -- комунікант -- реципієнт -- теорія інформації -- електронна бібліотека -- репозитарій Анотація: Наведено дискус формування соціокомунікаційних процесів у бібліотеках як вагомий складник трансляції соціальних знань. Запропоновано концепцію дослідження електронного репозитарію як соціокомунікаційного каналу передавання повідомлень з метою удосконалення системи документних комунікацій. Дод.точки доступу: Ржеуський, А. |