Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах [Текст] / Наталія Яновицька> // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 42-46. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Граматичні вправи Кл.слова (ненормовані): граматичні навички -- комунікативні (мовленнєві) вправи -- конструктивні вправи -- умовно-мовленнєві вправи -- трансформаційні вправи Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах шкіл із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Носаченко, Людмила. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях із однорідними членами [Текст] / Людмила Носаченко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2018. - № 21/22. - С. 15-21 : іл. - Бібліогр.: с. 19. - Зміст: Картка самооцінювання роботи на уроці ; Індивідуальна картка учня (учениці) 8-го класу Рубрики: Викладання української мови--8-й клас--Досвід вчителів Українська мова--Узагальнювальні слова Кл.слова (ненормовані): аналіз відповідей-припущень -- вправа "5 хвилин ЗНО" -- цифровий розподільний диктант -- самоперевірка -- конструктивні вправи -- незакінчене речення Анотація: Узагальнювальні слова об'єднують в одну групу всі перелічувані предмети, ознаки дії, явища тощо, вони виступають у тій самій синтаксичній функції, що й об'єднувані ними однорідні члени речення. |