Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Законодавчі і директивні матеріали Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Трембіцька, Любов. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39 Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід |
8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10 Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами Дод.точки доступу: Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |