Базиль, Людмила. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Українська мова--Методична робота Українська література--Методична робота--Вчитель Кл.слова (ненормовані): учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бовсунівська, Т. Реформа вищої освіти в Україні як нездоланна проблема [Текст] / Т. Бовсунівська> // Віче. - 2015. - № 14. - С. 25-27 Рубрики: Вища освіта--Реформування--Україна Креативність --Взаємодія викладачів та студентів Студентське самоврядування Кл.слова (ненормовані): креативний підхід -- болонська система Анотація: Стаття присвячена проблемі реформи вищої освіти: пропонуються засади переходу на креативну вищу освіту та альтернативні способи викладання. Основний принцип - вибір студента, на ньому будуються навчальний план та навантаження. Вибір викладачів за рейтингом, індексом цитування та списком праць. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лобанчук, Олена. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 47-50. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі. Дод.точки доступу: Чембержі, Наталія Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Голубенко, Світлана. Хакни рутину! [Текст] : steam-проект (кейс-урок) / Світлана Голубенко, Галина Чумак> // Інформатика (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 11-22 : іл. - Бібліогр.: с. 21. - Дод. № 1-2 Рубрики: Інформатика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): креативний підхід -- нововведення та реформи -- майстерність нового педагога -- поєднані такі шкільні предмети: інформатика, українська література, мистецтво, математика і географія -- інтегрований урок Дод.точки доступу: Чумак, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |