Пелешенко, О. Формуємо мовленнєву готовність до школи у грі [Текст] / О. Пелешенко> // Палітра педагога. - 2011. - № 5. - С. 16-18 . - ISSN 1680-449Х Рубрики: Ігри--Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- лексична компетентність -- граматична компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Греб, М. Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Методологія Кл.слова (ненормовані): лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Сіранчук, Н. Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Наталія Сіранчук> // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 47-49. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- мовні значення -- лексична компетентність -- культура мовлення Анотація: Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів розглядається науковцями в контексті проблем шкільної мовної освіти в Україні, головними аспектами якої є забезпечення пріоритету української мови як державної, створення умов для розвитку особистості школяра з перших років навчання, оскільки саме тоді закладається основа життєтворчості. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Бакум, З. Проблема класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / Зінаїда Бакум> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика Кл.слова (ненормовані): лексичні вправи -- класифікація лексичних вправ -- копметентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ Анотація: Проаналізовано різноманітні підходи до класифікації лексичних вправ, порушено проблему застосування їх в умовах компетентнісної парадигми освіти, реалізації компетентнісного підходу до навчання лексики. Акцентовано на особливостях використання лексичних вправ у формуванні лексичної компетентності учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кучерук, Оксана. Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30. Рубрики: Українська мова--Метод проектів Кл.слова (ненормовані): лексична компетентність -- вивчення лексики Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кулібаба, А. І. Комплекс вправ для формування в студентів першого курсу лексичної компетентності в новогрецькій мові з використанням мультифільму [Текст] / А. І. Кулібаба> // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 52-53 Рубрики: Новогрецька мова--Навчання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): лексична компетентність -- мультифільм -- новогрецька мова Анотація: У цій публікації представлено комплекс вправ для формування в студентів першого курсу рецептивної лексичної компетентності в новогрецькій мові за темою "Свинка Пеппа". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Омельчук, Сергій. Формування лексикографічної компетентності інокомуніканта в процесі навчання української мови / Сергій Омельчук, Вікторія Костюшко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 4. - С. 2-5 Рубрики: Лексикологія--Лексичний запас--Формування--Завдання Кл.слова (ненормовані): інокомунікант -- лексична компетентність -- лексикологічні знання -- мовленнєво-комунікативні вміння Анотація: Запропоновано завдання, спрямовані на збагачення, уточнення й активізування лексичного запасу інокомунікантів, що є основою формування в них лексикологічної компетентності. Завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності, відповідають можливостям і зацікавленням іноземних студентів, спрямовані на практичне застосування знань не лише в стандартних для інокомунікантів ситуаціях, а й у нестандартних (нетипових). Дод.точки доступу: Костюшко, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Подосиннікова, Ганна Ігорівна. Фомування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти [Текст] / Г. І. Подосиннікова, Т. В. Ковтун> // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 41-47 Рубрики: Англійська мова--Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання Кл.слова (ненормовані): лексична компетентність -- ідіоматичні сть мовлення -- середній шкільний вік Анотація: У статті презентовано теоретичне обґрунтування та технологія формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти. Окреслено релевантні психолого-вікові особливості підлітків, розглянуто поняття лексичної компетентності, зміст лексичної компетентності учнів 9 класу, надано характеристику ідіоми як матеріалу для формування лексичної компетентності, виокремлено типи труднощів при оволодінні ідіомами, запропоновано підсистему вправ для формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти та подано приклади відповідних вправ. Дод.точки доступу: Ковтун, Тетяна Вікторівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |