Труш, Ю. Л. Комплекс заходів для удосконалення системи управління якістю продукції [Текст] / Ю. Л. Труш, Ю. Г. Левченко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 106-109 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109 Рубрики: Продукція--Якість Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- організація виробництва -- праця -- підприємство -- система Дод.точки доступу: Левченко, Ю. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Михальченкова, Олена Євгенівна. Система АСФІМІР як інструмент маркетингу [Текст] / О. Є. Михальченкова, І. С. Баланчук> // Науково-технічна інформація. - 2016. - № 2. - С. 43-47 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Автоматизовані системи--Інформаційні ресурси--Дослідження Кл.слова (ненормовані): база даних -- маркетингова політика -- інформаційна система -- розробки Дод.точки доступу: Баланчук, Ірина Сергіївна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Васильченко, К. Г. Концепція агентно-динамічного моделювання з урахуванням факторів господарського менталітету [Текст] / К. Г. Васильченко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. - № 2. - С. 23-27 : рис. - Бібліогр.: с. 26-27 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Моделювання економіки--Соціально-економічні процеси Кл.слова (ненормовані): неформальні інститути -- пасивне середовище -- економічні відносини -- маркетингова політика Анотація: У статті розглянуто можливість формалізації господарського менталітету за допомогою національно-орієнтованої типології Г. Хофстеде в межах агентно-динамічного підходу, у якому агент, який приймає рішення згідно з власними вподобаннями, взаємодіє з динамічним економічним середовищем. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мазур, Михайло. Розвиток кооперації як каталізатор соціального стану села [Текст] / Михайло Мазур> // Вісті центральної спілки споживчих товариств України. - 2019. - № 5. - С. 6-7 Рубрики: Кооперація--Сільськогосподарська--Україна Кл.слова (ненормовані): конкуренція -- комерційна робота -- маркетингова політика Анотація: Торгівля продуктами харчування - один із актуальних напрямів кооперативної торгівлі на селі. Як зробити так, щоб було вигідно кооператорам, і людям розповідає автор в даній статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Олініченко, Катерина. Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): франчайзинг -- динаміка продажу -- комунікаційна політика -- маркетингова політика Анотація: Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку. Дод.точки доступу: Клименко, Максим; Юрчук, Юля Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Логоша, Р. В. Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [Текст] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук> // Економіка АПК. - 2020. - № 12. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетингова політика --Ринок біопалива Кл.слова (ненормовані): ринок біопалив -- сільськогосподарські підприємства -- маркетингова політика -- схема партнерських відносин Анотація: Мета статті - розглянути фактори формування вітчизняного ринку біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств України на основі маркетингу взаємодії. Проаналізувати причини дисфункції вітчизняного ринку біопалив, відшукати нові фактори формування такого ринку. Прикладне значення результатів розглядається як основа для формування бізнесу з виробництва біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств у контексті емпіричного прогнозування потенційних партнерів та ролі мотиваційних факторів для побудови таких схем партнерства. Дод.точки доступу: Семчук, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зима, О. Г. Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / О. Г. Зима, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): PR -- зв'язки з громадкістю -- маркетингова політика -- взаємодія реклами і PR -- психологія мотивацій -- психологічна ефективність -- соціальний імідж Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій. Дод.точки доступу: Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |