Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мархонос, С. М.
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [Текст] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : табл. - Бібліогр.: с. 117
Рубрики: Туристичні агентства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- туристичний агент -- етапи побудови маркетингової стратегії -- туристичний продукт


Дод.точки доступу:
Турло, Н. П.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст] // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 34-37 : ил.
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- готельний бізнес -- туристичний бізнес

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Воронецька, І. С.
    Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах [Текст] / І. С. Воронецька // Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.290-21
Рубрики: Менеджмент стратегічний--Розвиток підприємства
   Економіка підприємства--Маркетинг

   Екологія--Природокористування

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингова стратегія -- Природні ресурси -- Ресурсний потенціал
Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соколова, Ю. О.
    Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності [Текст] / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 139-142 : табл. - Бібліогр.: с. 141-142 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- маркетингова стратегія -- маркетингові можливості


Дод.точки доступу:
Кочнова, І. В.; Хандога, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Овсієнко, Н. В.
    Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві [Текст] / Н. В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 135-140 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 140
Рубрики: Молочне виробництво
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- логістична крива -- граничний рівень збуту -- крива попиту

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Малик, И. В.
    Стратегическое управление капиталом на основе результатов оценки бизнеса [Текст] / Малик И. В. // Вопросы экономических наук. - 2013. - № 5. - С. 29-31 : рис. . - ISSN 1728-8878
Рубрики: Фінансовий менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
фінансове управління капіталом -- вартість компанії -- маркетингова стратегія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54 : рис. - Бібліогр.: с. 53 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- ринкова ситуація -- реалізація продукції


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Леваєва, Л. Ю.
    Теоретичні засади маркетингових досліджень у ломбардах [Текст] / Л. Ю. Леваєва // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7/8. - С. 77-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - № 7
Рубрики: Фінансово-кредитні установи--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг ломбардів -- методи стимулювання продажу -- маркетингова стратегія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



339.138.17
К 84


    Круглікова, В. В.
    Оцінка конкурентоспроможності провідних компаній послуг LI-FI на світовому ринку [Текст] / В. В. Круглікова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. - № 2. - С. 34-38 : табл. - Бібліогр.: с. 37-38 . - ISSN 1814-1161
УДК
Рубрики: Конкурентоспроможність--Інтернет--Компанії світу
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- експертна оцінка -- ринок -- внутрішнє середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ярчак, М. І.
    Формування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ "Еко-маркет" [Текст] / М. І. Ярчак, О. В. Ігнатенко // Вісник. - 2017. - № 1. - С. 107-111 : табл. - Бібліогр.: с. 111
УДК
Рубрики: Маркетинг--Товарна політика--Підприємcтва
Кл.слова (ненормовані):
товарна номенклатура -- конкурентоспроможність продукції -- маркетингова стратегія -- конкурентні переваги


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Уроки COVID-19 [Текст] / Максим Параска [та ін.] // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 12-20
Рубрики: Covid-19--Уроки--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
діджиталізація -- карантин -- маркетингова стратегія -- локдаун
Анотація: 2020 рік безумовно залишається в сучасній історії як рік, що змінив життя кожної людини, без перебільшення зачепивши всі її сфери. Змушені були змінювати свої способи життя та щоденні звички як з позицій споживачів, так і з позицій працівників. Пандемія не залишила вибору і сучасному бізнесу. Процес комп'ютерізації та діджиталізації, який міг тривати в Україні роками, відбувся в максимально короткі строки. Компанії почали перебудовувати та змінювати свій бізнес. Кожен по різному, проте сьогодні вже можна констатувати наявність на українському ринку інноваційних прогресивних компаній нового зразка. Українська Асоціація Маркетингу разом з компанією DDI започаткувала нову рубрику "Уроки CОVID-19", яка допоможе маркетологам в роботі.


Дод.точки доступу:
Параска, Максим; Митрохина, Юлия; Вартоломеев, Дмитроий; Макшик, Елена; Пелип, Анна; Жихарева-Толстик, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)