Зозульов, Олександр. Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72 Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність Бізнес--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |