Скригун, Н. П. Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства [Текст] / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 4. - С. 153-157 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Продукція Кл.слова (ненормовані): маркетингове управління -- стратегічний аналіз -- прибутковість Дод.точки доступу: Стеценко, В. А.; Капінус, Л. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шегда, М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага [Текст] / М. В. Шегда> // Науковий вісник Полісся. - 2015. - № 3. - С. 122-126. - Бібліогр.: с. 126 Рубрики: Підприємства--Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): соціально-відповідальний бізнес -- конкуренція -- маркетинг -- потенційні та реальні покупці -- конкурентні переваги -- отримання прибутку -- маркетингове управління -- стратегії компаній -- екологічні проблеми Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |