Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Монтрін, Ірина.
    Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / Ірина Монтрін, Антоніна Коротєєва // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Ринок--Реклама--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- комунікаційна ефективність -- бізнес-моделі -- маркетинговий менеджмент
Анотація: Стаття присвячена оцінюванню ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг ( на прикладі туристичного агенства), а саме визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної компанії. Запропоновано матричний метод визначення економічної та комунікаційної ефективності реклами на основі методу аналітичних ієрархій Т. Сааті.


Дод.точки доступу:
Коротєєва, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)