Куярова, Л.
    Стратегический маркетинг в организации: концепции сетевого управления [Текст] / Любовь Куярова, Юлия Ларина // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 113-118. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Стратегічний менеджмент
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- маркетинговий підхід


Дод.точки доступу:
Ларина, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Корінєв, В. Л.
    Контролінг у системі управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 3. - С. 113-116 : рис. - Бібліогр.: с. 116 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- конкуренція -- ринок -- маркетинговий підхід -- процес реалізації продукції


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)