Куярова, Л. Стратегический маркетинг в организации: концепции сетевого управления [Текст] / Любовь Куярова, Юлия Ларина> // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 113-118. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Стратегічний менеджмент Кл.слова (ненормовані): економічна соціологія -- маркетинговий підхід Дод.точки доступу: Ларина, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ащаулов, В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Корінєв, В. Л. Контролінг у системі управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 3. - С. 113-116 : рис. - Бібліогр.: с. 116 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): підприємство -- конкуренція -- ринок -- маркетинговий підхід -- процес реалізації продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |