Герасимяк, Н. В.
    Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чеботарьов, В. А.
    Вихідні науково-теоретичні засади забезпечення перспективного розвитку агропродовольчого комплексу та зміст його маркетингової складової [Текст] / В. А. Чеботарьов // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 7/8. - С. 78-81 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - № 8
Рубрики: Агропромисловий комплекс--Розвиток--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
модель -- етап -- маркетингові заходи -- інвестиційне забезпечення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)