Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Ярослава Ларіна // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 27-35 : рис. - Бібліогр.: с. 34-35
Рубрики: Маркетингові технології--Споживання--Органічні продукти--Маркетингові рішення
Кл.слова (ненормовані):
обсяг продажу -- мотивація споживача -- маркетингові прийоми -- продовольча безпека
Анотація: У статті розглянуто ключові мотиви споживачів органічної продукції. Наведено характеристики споживачів органічної продукції. Виявлено невідповідність між ставленням до органічних продуктів і фактичною поведінкою споживачів та стримуючі фактори, що призводять до такого ефекту. Визначено тенденції щодо обсягів продажу і споживання органічної продукції. Запропоновано основні напрями маркетингу органічної продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)