Фролова, В. Ю. Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств [Текст] / В. Ю. Фролова> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 182-187 : табл. - Бібліогр.: с. 186-187 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Підприємства--Маркетингове планування Кл.слова (ненормовані): маркетингові стратегії -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність -- моделі розробки стратегій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Скиба, Т. В. Вірусний маркетинг як ефективний спосіб просування товару [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 142-143. - Бібліогр.: с. 143
Інтернет--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові стратегії -- вірусна реклама -- соціальний вірусний маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Савицька, Наталія. Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] / Наталія Савицька, Ірина Лилик, Марія Михайлова> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31 Рубрики: Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): технологічна інновація -- анкетне опитування -- конкурентний ринок -- маркетингові стратегії Анотація: У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила. Дод.точки доступу: Лилик, Ірина; Михайлова, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Родіонов, С. О. Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства [Текст] / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- інтернет-маркетинг -- маркетинговий комплекс -- маркетингові стратегії -- туристичні компанії -- програмне забезпечення -- CRV-системи -- автоматизація маркетингу Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств. Дод.точки доступу: Чепела, В. В.; Морозова, Є. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |