Фролова, В. Ю.
    Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств [Текст] / В. Ю. Фролова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 182-187 : табл. - Бібліогр.: с. 186-187 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетингове планування
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність -- моделі розробки стратегій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Вірусний маркетинг як ефективний спосіб просування товару [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 142-143. - Бібліогр.: с. 143
УДК
Рубрики: Реклама--Технології
   Інтернет--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- вірусна реклама -- соціальний вірусний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Савицька, Наталія.
    Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] / Наталія Савицька, Ірина Лилик, Марія Михайлова // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики: Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
технологічна інновація -- анкетне опитування -- конкурентний ринок -- маркетингові стратегії
Анотація: У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Родіонов, С. О.
    Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства [Текст] / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- інтернет-маркетинг -- маркетинговий комплекс -- маркетингові стратегії -- туристичні компанії -- програмне забезпечення -- CRV-системи -- автоматизація маркетингу
Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Чепела, В. В.; Морозова, Є. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)