Чучка, І. М.
    Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304 : рис. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка та організація освіти в Україні--Ринок освітніх послуг--Маркетинг освітніх послуг--Фахівці з маркетингу -- Маркетологи


Дод.точки доступу:
Гаврилець, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Наврузов, Юрий.
    Менеджмент: между адом и раем [Текст] / Ю. Наврузов // Компаньон : деловой еженедельный журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-48 . - ISSN 1998-4359
Рубрики: Менеджмент
   Мотивація персоналу

   Комерційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТОЛОГИ -- СТРЕСОВІ СИТУАЦІЇ -- РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС


Дод.точки доступу:
Кириченко, Виктория

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Окландер, Михайло.
    Професійний стандарт "фахівець з цифрового маркетингу" [Текст] / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 64-69 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Фахівці з маркетингу -- Маркетологи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- копірайтер -- аудит сайтів


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Артющенко, Віктор.
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : рис. - Бібліогр.: с. 55 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові технології--Міжнародний ринок
Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграційні процеси -- продукція -- маркетологи


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор; Горбунов, Денис

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Сокол, Михаил.
    УАМ на рынке легковых автомобилей [Текст] / М. Сокол // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 19-23 : рис.
Рубрики: Маркетингові технології--Легкові автомобілі
Кл.слова (ненормовані):
авторинок -- маркетологи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 65-67 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- інформаційні технології -- кадровий портал
Анотація: В статье рассмотрено долю вакансий интернет-маркетинга в профсфере "Маркетинг". В течение последних лет в сфере интернет маркетинга наблюдался рост количества вакантных предложений. Данные были получены в результате анализа базы вакансий и резюме на Международном кадровом портале hh.ua.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лилик, Ірина.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент
Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Дослідження до Дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст] : дослідження hh.ua i grc // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 63-65 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Маркетологи
Кл.слова (ненормовані):
провідна профсвера -- конкуренція -- комунікаційні навички
Анотація: Маркетологи - одні з найбільш затребуваних фахівців сьогодення. Конкуренція, що постійно зростає, більш вимогливи покупці, які вимагають персоналізованого підходу, необхідність відрізнятись і мати гарну репутацію підштовхують компанії шукати нові способи завоювання уваги та довіри. А отже, на плечі маркетологів лягає велика кількість завдань: аналіз ринку, дослідження ринку збуту, формування бізнес-плану, планування маркетингових активностей тощо. Експерти hh.ua i grc дослідили, як розвивалась ця профсвера протягом 2019 року, та дізнались, що чекає на неї у майбутньому.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Сокол, Михаил.
    Обзор автобусного рынка Украины за 2019 год [Текст] / Михаил Сокол // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 32-43
Рубрики: Маркетингові технології--Автобуси--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
шкільний автобус -- попит -- електронне обладнання -- маркетологи
Анотація: Автором статьи подготовлен обзор автобусного рынка Украины за 2019 год при поддержке информационно аналитической группы http: //www.autocjnsulting. ua/. В обзоре использованы статистические данные и информация с общедоступным сайтом в интернете.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)