Чучка, І. М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Текст] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304 : рис. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Економіка та організація освіти в Україні--Ринок освітніх послуг--Маркетинг освітніх послуг--Фахівці з маркетингу -- Маркетологи Дод.точки доступу: Гаврилець, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Наврузов, Юрий. Менеджмент: между адом и раем [Текст] / Ю. Наврузов> // Компаньон : деловой еженедельный журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-48 . - ISSN 1998-4359 Рубрики: Менеджмент Мотивація персоналу Комерційна діяльність Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТОЛОГИ -- СТРЕСОВІ СИТУАЦІЇ -- РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС Дод.точки доступу: Кириченко, Виктория Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Окландер, Михайло. Професійний стандарт "фахівець з цифрового маркетингу" [Текст] / М. Окландер, І. Златова> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 64-69 : табл. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Фахівці з маркетингу -- Маркетологи Кл.слова (ненормовані): реклама -- копірайтер -- аудит сайтів Дод.точки доступу: Златова, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Артющенко, Віктор. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : рис. - Бібліогр.: с. 55 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові технології--Міжнародний ринок Кл.слова (ненормовані): євроінтеграційні процеси -- продукція -- маркетологи Дод.точки доступу: Окландер, Ігор; Горбунов, Денис Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сокол, Михаил. УАМ на рынке легковых автомобилей [Текст] / М. Сокол> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 19-23 : рис. Рубрики: Маркетингові технології--Легкові автомобілі Кл.слова (ненормовані): авторинок -- маркетологи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 65-67 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетологи -- інформаційні технології -- кадровий портал Анотація: В статье рассмотрено долю вакансий интернет-маркетинга в профсфере "Маркетинг". В течение последних лет в сфере интернет маркетинга наблюдался рост количества вакантных предложений. Данные были получены в результате анализа базы вакансий и резюме на Международном кадровом портале hh.ua. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лилик, Ірина. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот. Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації Кл.слова (ненормовані): маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дослідження до Дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра [Текст] : дослідження hh.ua i grc> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 63-65 : рис. Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Маркетологи Кл.слова (ненормовані): провідна профсвера -- конкуренція -- комунікаційні навички Анотація: Маркетологи - одні з найбільш затребуваних фахівців сьогодення. Конкуренція, що постійно зростає, більш вимогливи покупці, які вимагають персоналізованого підходу, необхідність відрізнятись і мати гарну репутацію підштовхують компанії шукати нові способи завоювання уваги та довіри. А отже, на плечі маркетологів лягає велика кількість завдань: аналіз ринку, дослідження ринку збуту, формування бізнес-плану, планування маркетингових активностей тощо. Експерти hh.ua i grc дослідили, як розвивалась ця профсвера протягом 2019 року, та дізнались, що чекає на неї у майбутньому. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сокол, Михаил. Обзор автобусного рынка Украины за 2019 год [Текст] / Михаил Сокол> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 32-43 Рубрики: Маркетингові технології--Автобуси--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): шкільний автобус -- попит -- електронне обладнання -- маркетологи Анотація: Автором статьи подготовлен обзор автобусного рынка Украины за 2019 год при поддержке информационно аналитической группы http: //www.autocjnsulting. ua/. В обзоре использованы статистические данные и информация с общедоступным сайтом в интернете. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |