Мірошник, Світлана. Тестування як метод діагностики навчальних досягнень учнів [Текст] : на матеріалі завдань з української літератури / С. Мірошник> // Дивослово. - 2011. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Тестування--Поняття тест у тестології--Основні форми ТЗ--Технологія конструювання тестових завдань Кл.слова (ненормовані): методика викладання мови і літератури Анотація: Розкривається поняттєвий апарат тестової діагностики, особливості застосування методу тестування, технології укладання тестових завдань і процедури оцінювання їх. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Плевницька, Алла. Твір-опис зовнішності людини за власним спостереженням [Текст] / А. Плевницька> // Дивослово. - 2011. - № 1. - С. 21-23 Рубрики: Нестандартні уроки--Твір-опис--Урок мовленнєвого розвитку--Творче завдання Кл.слова (ненормовані): методика викладання мови і літератури Анотація: Подається мета навчити школярів створювати тексти-описи зовнішності людини, аналізувати й розрізняти тексти цього різновиду в різних стилях мовлення; поглибити знання учнів про типи мовлення; удосконалювати вміння складати план тексту, аналізувати мовні засоби. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романенко, Юлія. Стилістичні можливості синонімії [Текст] : урок у 10 класі на матеріалі "Лісової пісні" / Ю. Романенко> // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 2-4 : табл. Рубрики: Синоміми--Стилістичні функції всіх видів--Визначення ролі в художньому тексті Кл.слова (ненормовані): урок поглиблення здобутих знань -- удосконалення вмінь і навичок -- методика викладання мови і літератури Анотація: Поглиблення знання учнів про синоніми, види їх, сформувати поняття про стилістичні функції всіх видів синонімів; розвивати мовне чуття; вчити відчувати красу й багатоголосся поетичного слова Лесі Українки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бойко, Ольга. "Все задумано мудро в природі" : інтегрований урок у 9 класі / О. Бойко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 6. - С. 6-8 : фот. Рубрики: Інтегровані уроки--Географія і екологія--Проведення усного журналу--Перебіг уроку Кл.слова (ненормовані): методика викладання мови і літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Шуляр, Василь. Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій критерії оцінювання / В. Шуляр> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 9. - С. 2-4 : мал. Рубрики: Освіта--Реформування освітньої галузі--Реалізація компетентністного підходу--Види кваліфікаційної моделі--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методика викладання мови і літератури Анотація: Пропонується вступна частина майбутнього науково-методичного посібника, яка розкриває актуальність проблеми й ознайомлює з концепцією моделі та ії змістом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |