Майєр, Н. В.
    Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 19-24. - Бібліогр.: с. 23 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- методична компетентність -- ІКТ- компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Зінкевич, Олена.
    Професійна компетентність заступника директора [Текст] : навчально-виховна робота / Олена Зінкевич // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - С. 9-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управлінська компетентність
   Навчально-виховна робота--Керівники--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- прийняття рішень -- результативність -- компетентнісний підхід -- взаємозалежність -- дидактична система -- навчальний процес -- освітній процес -- цільовий компонент -- продуктивна компетентність -- математична компетентність -- методична компетентність -- автономізаційна компетентність -- соціальна компетентність -- бізнес-компетентність -- коучинг -- інсайтове мислення
Анотація: Керує освітнім процесом заступник директора з навчально-виховної роботи.А це означає, що йому як управлінцю мають бути притаманні знання й теоретична обізнаність як складова його професійної компетентності, що забезпечує результативність освітнього процесу.






    Ігнатенко, В. Д.
    Реалізація перевернутого навчання в освітньому електронному середовищі Moodle для формування методичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов і культур [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 59-64 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- перевернуте навчання -- електронна платформа
Анотація: У публікації розглядається проблема реалізації перевернутого навчання, його теоретичні основи, особливості, переваги та недоліки в контексті формування методичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов і культур. Автор обгрунтовує можливість реалізувати заняття з дисципліни "Методика навчання іноземних мов та культур" у форматі перевернутого навчання за допомогою різних ресурсів електронної навчальної платформи Moodle, які відповідають вимогам і потребам студентів і викладачів задля забезпечення ефективної організації освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Рецензія на "Практикум з методики використання сучасних засобів, методів і технологій навчання іноземних мов і культур" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 63-64
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- методична діяльність -- самостійно робота
Анотація: У публікації представлено рецензію на навчально-методичний посібник "Практикум з методики використання сучасних засобів, методів і технологій навчання іноземних мов і культур", укладений доктором педагогічних наук, проесором Майєр Наталією Василівною та кандидатом педагогічних наук, доцентом Устименко Ольгою Михайлівною для студентів магістратури, які навчаються за спеціальностями 035 Фіілологія та 014 Середня освіта. Проаналізовано зміст і структуру рецензованої праці. Акцентовано роль посібника в організації самостійної роботи магістрів з опанування спеціальних вибіркових дисциплін професійно-методичної підготовки, які мають на меті формування здатності майбутніх викладачів іноземних мов і культур ефективно реалізувати методичну діяльність з добору, самостійного розроблення та використання навчальних матеріалів і засобів розвитку міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пасічник, Т. Д.
    Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу [Текст] / Т. Д. Пасічник // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 41-46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Вища школа--Переклад
Кл.слова (ненормовані):
методика навчання перекладу -- методична компетентність -- перекладацька компетентність
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу. Визначено чинники, які зумовлюють актуальність дослідження проблеми підготовки викладачів перекладу. До них віднесено соціальне замовлення суспільства на професійних письмових та усних перекладачів, необхідність у кваліфікованих викладачах перекладу, зміни сучасної парадигми освіти, посилення значення самостійної роботи в навчальному процесі та недостатній ступінь наукової розробленості проблеми методичної підговки майбутніх філологів до викладання усного та письмового перекладу. Проведено аналіз наукових праць, у яких досліджено психологічні, дидактичні, перекладознавчі та методичні аспекти підготовки викладачів перекладу. Виявлено, що багато теоретичних і практичних питань є невирішеними. У стадії розробки залишається питання структури методичної компетентності викладача перекладу, проблема організації аудиторії і самостійної роботи студентів, спряованої на формування в них методичної компетентності у викладанні перекладу, критерії добору та організації навчального матеріалу, система вправ та завдань для формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу, критерії оцінювання рівня сформованості зазначеної компетентності. Показано, що в існуючих дослідженнях не враховується найсучасніших вимог до рівня підготовки викладачів усного та писемного перекладу. Доведено доцільність урахування компетентнісного підходу у фаховій підготовці викладачів перекладу, що відповідає міжнародним освітнім стандартам. Обгрунтовано, що формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладані усного і писемного перекладу відбувається системно, що передбачає визначення цілей, принципів, змісту підготовки викладачів перекладу, видів аудиторії і самостійної роботи з оволодіння методичною компетентністю, розробку системи вправ та завдань тощо. Окреслено концепцію подальшого дослідження проблеми формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пасічник, Тетяна Дмитрівна.
    Проблема визначення структури методичної компетентності викладача усного перкладу [Текст] / Т. Д. Пасічник // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 26-31 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Викладання--Переклад
Кл.слова (ненормовані):
викладач усного перекладу -- методична компетентність -- компоненти структури методичної компетентності
Анотація: Проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття "методична компетентність". Встановлено, що у визначенні структури методичної компетентності серед науковців немає одностайності, що пов'язано з різними поглядами на сутність цього поняття. Запропоновано визначення методичної компетентності викладача усного перекладу. Виокремлено структурні компоненти методичної компетентності викладача усного перекладу. У даному дослідженні методична компетентність викладача усного перекладу розглядається як інтегративна якість особистості викладача, що 1) визначає його готовність та здатність ефективно вирішувати методичні завдання у процесі реалізації цілей навчання усного перекладу, вдосконалювати свої вміння впродовж життя; 2) є динамічним поєднанням когнітивно-діяльнісного, мотивоційно-вольового, рефлексивно-оцінювального та соціально-комунікативного компонентів; 3) формується у процесі навчально-пізнавальної та професійної діяльності. Когнітивно-діяльнісний компонент включає методичні знання, навички, вміння та здатності, що відповідають такм субкомпонентностям як, 1) у викладанні усного послідовного перекладу, 2) у викладанні синхронного перекладу. Кожна з цих субкомпонентностей складається з таких компетенцій: навчально-методичної та науково-методичної. Мотиваційно-вольовий, рефлексивно-оцінювальний та соціально-комунікативний компоненти характеризуються психологічними якостями, вміннями та здатностями викладача. Усі складники методичної компетентності у своїй сукупності та взаємозв'язку детермінують безперервне професійне становлення особистості викладача усного перекладу. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на визначення змісту структурних компонентів методичної компетентності викладача усного перекладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Салівон, Наталія.
    Річний план роботи (витяг) [Текст] : основні завдання педколективу на наступний навчальний рік / Наталія Салівон // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 24-77 : табл.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
   Планування--Загальноосвітні навчальні заклади

   Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- річний план -- методична компетентність -- педагогічні працівники
Анотація: План діяльності закладу освіти на наступний навчальний рік.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сидоренко, Олег.
    Сучасні підходи до викладання мистецьких дисциплін у закладах фахової передвищої освіти [Текст] / Олег Сидоренко // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 490-493. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мистецька освіта--Компетентності
   Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентності мистецьких дисциплін -- методи викладання -- методика викладання мистецьких дисциплін -- естетична компетентність -- інтегральна компетентність -- методична компетентність -- проектна компетентність -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Сидоренко, Оксана; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)