Яценко, Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 27-29. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): методи і прийоми -- профільне навчання -- літературні курси за вибором Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми методики викладання української літератури в сучасній школі, розглядаються традиційні і нові методи, прийоми і форми вивчення української літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попович, Н. Новітні технології у просторі шевченкознавства [Текст] / Наталія Попович> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Кл.слова (ненормовані): філософський погляд на особистість поета -- методологічний інструментарій -- навчальні технології -- методи і прийоми -- ліричний герой -- історична та художня правда -- символічне значення образу Анотація: Подано дослідження, метою якого є стислий огляд сучасного шевченкознавства. Зокрема, розглянуто такі дефініції, як "новітні педагогічні технології", "архетипні образи", "художня правда", "історична правда", "міфологічна інтерпретація". Докладно розглянуто застосування сучасних новітніх педагогічних технологій у процесі вивчення творів Т. Г. Шевченка в школі. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сердюк, О. Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / Оксана Сердюк> // Початкова школа. - 2016. - № 8. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Мистецтво--Музика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): сприймання музики -- молодші школярі -- методи і прийоми Анотація: У статті розглянуто методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їх психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання у початковій школі. Наведено приклади використання методів та прийомів формування музичного сприймання на уроках музичного мистецтва в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Заключний етап уроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - 37-С.3 обкл. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Методика Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): заключний етап -- психологічні стани фази закриття -- мета і завдання етапу -- дії на уроці -- методи і прийоми -- класифікація домашніх завдань Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів, методиці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |