Семеног, О. М. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічна майстерність Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормированные): педагогічна творчість -- мистецтво слова -- мовленнєвий артистизм -- діалогічна взаємодія Анотація: У статті на основі наукових, науково-методичних праць Ніни Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності, що забезпечує естетичний саморозвиток і самоактуалізацію учнів. Акцентується увага на особливостях уроку літератури як дослідженні мистецтва слова й естетичного виховання, творчій складовій діяльності вчителя, педагогічному, мовленнєвому артистизмі, аксіологічній взаємодії учителя й учня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Швець, Світлана Іванівна. Гурток риторики "Маленькі красномовці" (старший дошкільний вік) [Текст] / Світлана Іванівна Швець> // Розкажіть онуку. - 2015. - № 4. - С. 53-60 Рубрики: Розвиток мовлення--Дошкільні навчальні заклади Логопедія--Дошкільники--Розвиток мови Риторика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормированные): ораторське мистецтво -- мистецтво слова Анотація: Презентація матеріалу учасниці Всеукраїнської акції "Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості", з досвіду роботи С. І. Швець, учителя-логопеда, керівника гуртка з риторики Софіївського дошкільного навчального закладу № 1 "Чайка" Дніпропетровської обл. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці [Текст] / Григорій Клочек> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 27-30 Рубрики: Педагогічне мовлення Кл.слова (ненормированные): педагогічно впливове слово -- сторітелінг -- риторика -- мистецтво сторітелінгу -- мистецтво слова Анотація: Йдеться про підготовку вчителя як риторичної особистості. Розглядається поняття "сторітелінг", що активно ввійшло в актив сучасної риторики. Сторітелінг – розповідання історій, прийом суть якого полягає у вибудовуванні перед аудиторією сюжетної оповіді. Позитив сторітелінгу полягає в тому, що він наділений ефектом довготривалої дії – уміло ославлені історії залишаються у пам'яті слухача надовго, а часом і на все життя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |