Антошко, І. Ейдетика на уроках англійської [Текст] / Ірина Антошко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 5. - С. 97-99 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мнемотехніка -- простий алгоритм роботи -- процес запам'ятовування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Мікітюк, Юлія. Мнемотехніка у роботі музичного керівника [Текст] / Ю. Мікітюк> // Музичний керівник. - 2016. - № 5. - С. 17-21 Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): вивчення назв музичних інструментів -- опанування музичної грамоти -- робота з мнемотаблицями Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Рожко, Ірина. Мнемотехніки в розвитку музичної пам'яті молодших школярів [Текст] / І. Рожко> // Мистецтво та освіта. - 2016. - № 3. - С. 13-16 Рубрики: Музичний розвиток Кл.слова (ненормовані): ПАМ'ЯТЬ, МУЗИКА, СИНЕСТЕЗІЯ, ХРОМЕСТЕЗІЯ, МНЕМОТЕХНІКА Анотація: Розглянуто загальні особливості мнемотехніки, мистецтва запам'ятовування, існуючі мнемотехнічні методи й прийоми та доведена доцільність їх застосування в процесі музичного навчання дітей молодшого шкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Комарницька, Ірина Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків [Текст] / Ірина Комарницька> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Педагогіка--Логопедія Кл.слова (ненормовані): мнемотехніка -- мнемотаблиці -- скоромовки Анотація: В статті описується індивідуальна форма роботи з дітьми-логопатами з використанням мнемотаблиць, розроблених на основі авторських скоромовок. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кропивна, О. І. Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору [Текст] / О. І. Кропивна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 5-9 : ілюстр. Рубрики: Розвиток зв'язного мовлення--Діти з порушенням зору Діти з порушенням зору--Мнемотехніка Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів з порушенням зору — одне з основних завдань, яке постає перед учителями початкової школи. Аналіз наукової літератури дає змогу констатувати, що його вирішення уможливлюється безпосередньо завдяки використанню мнемотехніки як інноваційного методу роботи із запропонованою категорією дітей. У статті подано методичні рекомендації з використання мнемотехнічних прийомів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Юхимюк, Тетяна. Мнемотехніка: пов'язуємо образ і слово [Текст] : школа мислення / Тетяна Юхимюк> // Палітра педагога. - 2018. - № 2. - С. 2931. - Зміст: Яблука рум'яні, наливні, духмяні. Заняття для дітей старшої групи (з використанням прийомів мнемотехніки) Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Розвиток мовлення Старший дошкільний вік--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): мнемоквадрат -- мнемодоріжка -- мнемотаблиця Анотація: Кожне слово викликає в людини певний образ, уявлення про предмет, явище, яке воно позначає, та пов'язується з ними у мисленні, уяві, пам'яті. Цей процес лежить в основі людської мови. Актвізуючи його за допомогою різних прийомів, зокрема й мнемотехніки, ми стимулюємо розвиток мовлення дитини. Пропонується досвід використання прийомів мнемотехніки в роботі зі старшими дошкільнятами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прокопенко, Л. В. Мнемотехніка в початковій школі: технологія ефективного засвоєння інформації [Текст] / Л. В. Прокопенко> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 34-37 : іл. Рубрики: Нова українська школа--Мнемотехніка--Методика Пам'ять--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): мнемотаблиці -- піктограма Анотація: Якщо дитині з раннього віку розкривати "таємниці" запам'ятовування, то процес засвоєння будь-якої інформації займатиме мінімум часу і приноситиме максимум задоволення. Давні греки знали досконало методику мнемотехніки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бібікова, Інна. Використання мнемотехніки на уроках математики як ефективний шлях реалізації концепції "Нової української школи" [Текст] / Інна Бібікова> // Математика в рідній школі. - 2018. - № 7/8. - С. 42-47 : рис. - Бібліогр.: с. 47 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): математична компетентність -- мнемотехніка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сорока, Валентина. Бери, вивчай - а ми покажемо і розкажемо! [Текст] : досвід директора / Валентина Сорока> // Освіта України. - 2018. - 12 листоп. (№ 44). - С. 12-13 : портр., фот. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Керівники--Досвід роботи--Пальміра, селище--Черкаська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): підручник із 3D-анімацією -- мнемотехніка для початківців -- Lego-конструювання Дод.точки доступу: Лосіцький, Володимир (директор Пальмірської ЗОШ, переможець 2017 року цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини") \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бурлай, Оксана. 4 прийоми мнемотехніки для занять у звичайних та інклюзивних групах [в дит. садку] [Текст] / О. Бурлай> // Музичний керівник. - 2020. - № 4. - С. 33-38 Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Мнемотехніка Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Гуськова, Ольга. Практика ейдетики в початковій школі (узагальнення досвіду) [Текст] / Ольга Гуськова> // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): пам’ять -- запам’ятовування -- методи ейдетики -- мнемотехніка -- ейдотехніка -- уява -- мнемонічні здібності -- асоціації -- початкова школа Анотація: У статті йдеться про упровадження методів та прийомів ейдетики в початковій школі, які ефективно допомогають обробляти інформацію, відтворювати її завдяки творчому підходу, створенню ситуації успіху, що є найдоцільнішою мотивацією процесів ефективного навчання. Наведено приклади використання деяких методів ейдетики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |