Королев, Д. А.
    Изучение возможности адаптации электронных образовательных ресурсов к мобильным платформам [Текст] / Д. А. Королев, А. А. Соболевский, А. С. Сергеев // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 6. - С. 71-75 . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 32.97+74
Рубрики: Освіта--Комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні ресурси -- електронні навчальні модулі -- мобільні пристрої -- програма-реалізатор


Дод.точки доступу:
Соболевский, А. А.; Сергеев, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Булатов, А. А.
    Анализ и выбор методов миграции электронных образовательных ресурсов на портативные платформы [Текст] / А. А. Булатов, А. А. Соболевский, С. Т. Мартиросян // Научные и технические библиотеки. - 2013. - N 9. - С. 29-35. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 32.97
Рубрики: Обчислювальна техніка
Кл.слова (ненормовані):
програмне забезпечення -- мобільні пристрої -- сенсорні екрани


Дод.точки доступу:
Соболевский, А. А.; Мартиросян, С. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Шахдинарян, Анна.
    Что сегодня необходимо знать об Интернет-аудитории? [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 28-31 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої -- соціальна фрагментація -- особисті бренди


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мартинова, Наталія.
    Ефективні рішення організації процесу навчання: поєднання друкованих навчальних матеріалів з мобільними системами доповненої реальності [Текст] / Н. Мартинова, Д. Самохвалов, В. Семашко // Технічні науки та технології. - 2017. - № 3. - С. 107-114 : рис. - Бібліогр.: с. 113-114 . - ISSN 2411-5363
УДК
Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої -- електронне навчання -- навчальна інформація -- візуалізація
Анотація: У статті запропоновано кілька розробок навчальних матеріалів, що поєднують друковані навчальні посібники з можливостями доповненої реалізації. Як перший приклад наведені методичні вказівки з курсу математики, що дозволяють візуалізувати поверхні другого порядку під час вивчення теми знаходження екстремумів функцій багатьох змінних.


Дод.точки доступу:
Самохвалов, Дмитро; Семашко, Віктор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Опанасенко, Світлана.
    Можливості використання QR-кодів в освітньому процесі [Текст] / Світлана Опанасенко // Безпека життєдіяльності. - 2020. - № 4. - С. 4 : іл.
Рубрики: Освітній процес--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- технологізація освітнього процесу -- мобільні пристрої -- генератори qr-кодів -- сканери qr-кодів -- зчитувач QR-та штрих-кодів
Анотація: У сучасній системі української освіти значна увага приділяється питанням оптимізації та технологізації освітнього процесу. Динамічний розвиток інформаційних технологій і масове поширення мобільних пристроїв створює можливості для використання такого універсального носія інформації як QR-код.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Навчитись, щоб навчати [Текст] : трансляція уроку, робота з QR-кодами та файлами / матеріал підгот. Валентина Сліпченко // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8 (лип.-серп.). - С. 8-23 : рис. - Бібліогр.: с. 21.
Рубрики: Дистанційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-навчання -- онлайн-сервіси -- вебресурси -- онлайн-трансляція -- хмарні сховища -- мобільні пристрої -- кодер
Анотація: Трансляції можна здійснювати за допомогою мобільного пристрою, вебкамери або кодера.


Дод.точки доступу:
Сліпченко, Валентина \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)