Петрук, Оксана Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу знз із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери [Текст] / Оксана Петрук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 33-37 Рубрики: Українська мова--Вивчення в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- аудіювання -- говоріння -- аудіювання -- говоріння -- особистісна сфера Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування частково-мовленнєвих і мовленнєвих умінь учнів із національними мовами навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яковенко, М. Welcome to London [Текст] : англійська мова, 7 клас / М. Яковенко> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 50-55. - Текст укр., англ. Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- презентація проекту -- мовленнєві вміння Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Галаєвська, Людмила Діалогічна компетентність: проблеми та перспективи [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 18-22. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Українська мова--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): мовленнєві вміння -- діалогічне мовлення -- діалогічна компетентність Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики проаналізовані теоретичні підходи до вивчення питання компетентності та її видів, розглянуто особливості й розкрито сутність феномену діалогічної компетентності. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Вашуленко, О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Вашуленко> // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Читання Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- комунікативні вміння -- мовленнєві вміння -- діалогічне мовлення -- сприйняття Анотація: Ефективність формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання залежить від цілеспрямованого пошуку шляхів удосконалення організації цього процесу, оптимального поєднання традиційних та інноваційних педагогічних технологій, систематичного і цілеспрямованого застосування дидактичних методів, прийомів, форм і засобів, які підвищують його результативність. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |