Бабін, Б. В. Морське право в Українській РСР (70-80 Роки XХ ст.) [Текст] / Б. В. Бабін> // Митна справа. - 2013. - № 3. - С. 74-79. - Библиогр.: с. 78 (20 назв.) Рубрики: Київська школа досліджень--Морське право--Міжнародно-правова доктрина Одеська школа--Морське право--Загальносоюзна доктрина Доктрина морського права--Єдина--Виникнення та розвиток--Україна Морське законодавство в Україні Кл.слова (ненормовані): економічна зона -- морське судноплавство -- морський транспорт -- морські пригоди Анотація: У статті розглянуті аспекти наукової та викладацької діяльності з морського права в Українській РСР в останні десятиріччя радянської влади. Розглянуто діяльність науковців, їх монографічні та навчальні публікації того періоду. Доведено формування та розвитку одеської та київської шкіл морського права у вказані часи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гузь, О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу [Текст] : Жуль Верн. "П'ятнадцятирічний капітан" : [5 уроків] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9-10. - С. 2-17 Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): Верн Жюль -- П’ятнадцятирічний капітан, роман -- сюжет і композиція роману -- взаємодія світу людини і природи -- морські пригоди -- тема духовного випробування -- проблема рабства Анотація: Запропоновано систему уроків із вивчення роману Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан". Мета занять полягає в наступному: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом відомого письменника, зачинателя жанру наукової фантастики в світовії літературі; розкрити особливості сюжету й композиції, показати новаторство Ж. Верна в поетизації романтики подорожей, велич науки й знань; розвивати в учнів уміння та навички глибокого всебічного аналізу художнього тексту. На уроках має бути здійснено текстуальний аналіз роману з метою характеристики образів, зокрема головного героя Діка Сенда та інших персонажів, а також висвітлення теми духовного випробування людини. Окрему увагу слід приділити проблемі рабства та розкриттю його антилюдяного характеру. Заняття мають сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, активної гуманістичної життєвої позиції. Дод.точки доступу: Верн, Жюль Габрієль (французький письменник ; 1828-1905) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |