Колесник, И. И. Некоторые приемы обучения беспереводному чтению [Текст] / И. И. Колесник> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 4. - С. 58-60. - (Опубликовано в №2, 1968 г.) . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): морфологічні ознаки -- види вправ -- графічні образи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Парандій, Любов Займенник як самостійна частина мови [Текст] : урок : 6 кл. / Любов Парандій> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2013. - № 7. - С. 20-22 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мовлення -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Донченко, Тамара. Дидактичний матеріал до уроків української мови [Текст] / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика навчання Українська мова--Морфологія--Урок Кл.слова (ненормовані): дієслово -- текст -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль Анотація: Стаття присвячена навчанню української мови загалом і мети організації уроку, тобто мети, закладеної в темі уроку (на прикладі Теми: Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Юдін, В. Дівчата і фізкультура / В. Юдін> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 64-65 Рубрики: Фізична культура і спорт--Теорія і методика викладання Виховні заходи--Фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичний розвиток -- морфологічні ознаки Анотація: В статті розкрито особливості фізичного виховання дівчат з метою їх врахування під час проведення занять з фізкультури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Афанасьев, С. А. Расселение и особенности биологии солнечного окуня Lepomis gibbosus (Perciformes: Сentrarchidae) в водоемах Киева [Текст] / С. А. Афанасьев, Е. А. Гупало, О. В. Мантурова> // Гидробиологический журнал. - 2017. - № 1. - С. 16-27 : рис. - Библиогр.: с. 26-27
Кл.слова (ненормовані): інвазивний вид -- морфологічні ознаки -- морфометричний аналіз Анотація: В водоемах г. Киева зафиксирована вспышка численности инвазивного вида рыб солнечного окуня, который характеризуется высокой экологической пластичностью, составляет пищевую конкуренцию и поэтому может представлять угрозу для аборигенных видов. Дод.точки доступу: Гупало, Е. А.; Мантурова, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ткачук, Валентина. Прийменник як засіб зв'язку в словосполученні та реченні [Текст] : 7 клас / Валентина Ткачук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 4. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання Прийменники--Вивчення--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): морфологічні ознаки -- непрямі відмінки іменника -- культура мовлення -- прийменниково-іменникові конструкції Анотація: Подано план-конспект уроку української мови для 7-го класу. Метою уроку є узагальнити та поглибити знання учнів про прийменник за допомогою різних форм і методів роботи: схеми-моделювання, лінгвістичних повідомлень, опорних таблиць, інтерактивних вправ, карток з індивідуальними завданнями. Комплекс вправ і завдань допоможе учням краще засвоїти запропоновано тему. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Фурманська, О. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |