Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Ярослава Ларіна> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 27-35 : рис. - Бібліогр.: с. 34-35 Рубрики: Маркетингові технології--Споживання--Органічні продукти--Маркетингові рішення Кл.слова (ненормовані): обсяг продажу -- мотивація споживача -- маркетингові прийоми -- продовольча безпека Анотація: У статті розглянуто ключові мотиви споживачів органічної продукції. Наведено характеристики споживачів органічної продукції. Виявлено невідповідність між ставленням до органічних продуктів і фактичною поведінкою споживачів та стримуючі фактори, що призводять до такого ефекту. Визначено тенденції щодо обсягів продажу і споживання органічної продукції. Запропоновано основні напрями маркетингу органічної продукції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |