Кравченко, І. Кольори весни : тематичне музичне заняття для молодшої групи [Текст] : Інна Кравченко / І. Кравченко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Кл.слова (ненормовані): музичне заняття -- весна Анотація: Розробка музичного заняття для молодшої групи, мета якого - розвивати музичні здібності, відчувати і визначати загальний характер та настрій п'єси; сприяти розвитку ритмічного слуху; вчити спокійно, уважно, не поспішаючи виконувати пісні, співати хором; удосконалювати техніку виконання рухів, виховувати любов до танцю та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Василець, Вікторія Чарівні мелодії зими : тематичне музичне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Василець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 34-35 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): музичне заняття -- інтерес до музики -- музичні твори зимової тематики -- твори П. Чайковського -- твори А. Вівальді Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати увагу, пам'ять, музичний слух дітей, уміння ритмічно рухатися під музику; виховувати естетичний смак, інтерес до музики та довкілля; узагальнювати знання дітей про музичні твори зимової тематики різних композиторів; ознайомлювати з особливостями ритму в музиці, вчити розрізняти довгі й короткі звуки; удосконалювати вміння сприймати світ цілісно, гармонійно. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Василець, Вікторія Розлилася музика весни : тематичне музичне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Василець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музичне заняття -- пальчикова вправа Анотація: Подано розробку музичного заняття на весняну тематику, мета якого - розвивати в дітей образне мислення, музичний слух, чуття ритму; виховувати інтерес до музики, естетичне ставлення до природи; показати, як композитори по-різному відображають природу в своїх творах; заохочувати малят передавати враження від звуків природи за допомогою рухів, гри на дитячих музичних інструментах; розвивати здатність дітей розрізняти регістри (високий, середній, низький). Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Василець, Вікторія Яскраві нотки літа : тематичне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Василець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 34-35. - Зміст: Пісня про літо / муз. і сл. Л. Теряєвої. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): пісня про літо -- музичне заняття -- обговорення музичної п'єси Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати музичні здібності дітей; виховувати любов до музики; продовжувати вчити дітей розуміти своєрідну емоційну мову музики, ритмічно рухатися під музику; закріплювати знання про ознаки літа; збагачувати активний словник та емоційний досвід дітей та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рагутько, Тетяна Мандри дощових краплинок : тематичне музичне заняття для дітей середньої групи [Текст] / Тетяна Рагутько> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музичне заняття Анотація: Подано розробку музичного заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати чуття музичного ритму, вміння розпізнавати за звучанням музичний інструмент та його темброву приналежність; розвивати музичний слух та голос малят, вправляючи в чистому інтонуванні поступового руху мелодії вгору і вниз, уміння відображати характер музики різними танцювальними рухами; сприяти розвитку в дітей зорової та слухової уяви; виховувати художній смак, позитивне ставлення до музики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Красова, Олена Музична лабораторія : домінантне підсумкове заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Красова, Наталія Бондаренко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 38-40 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): музичне заняття -- дихальна гімнастика Анотація: Подано розробку музичного заняття для дітей старшої групи, мета якого - виявити знання дітьми музичного матеріалу, вміння визначати характер твору, передавати його у різні способи, орієнтуватися у взаємозв'язку образів і музичних засобів, виконувати музично-ритмічні рухи; розвивати музичний слух, пам'ять, координацію рухів, пластичність, творчу активність, уяву; збагачувати музичний досвід дітей; викликати емоційний відгук на музику; виховувати естетичний смак, любов до музики, сприяти встановленню дружніх стосунків у колективі дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єгорова, Ганна Весняна прогулянка : музичне заняття для дітей раннього віку [Текст] / Ганна Єгорова; Гання Єгорова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 34-36 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музичне заняття -- ранній вік Анотація: Подано розробку музичного заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей підспівувати дорослому; виконувати найпростіші танцювальні рухи за зразком вихователя; впізнавати музичні інструменти за їх звучанням, розрізняти тихі й голосні звуки; розвивати емоційну чутливість до музики; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного та до природи, самостійність у діях з предметами; бажання турбувати про птахів; створювати позитивний настрій. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Артьомова, Ольга Яскравий світ чарівних звуків : нетрадиційне музичне заняття у природі для дітей старшої групи [Текст] / Ольга Артьомова> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 38-39 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): музичне заняття Анотація: Подано розробку музичного заняття у природі для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей розпізнавати звуки, характерні для живої й неживої природи навесні (спів птахів, шелест листя, шум вітру тощо), імітувати їх голосом, використовуючи звуконаслідування, глісандо; добирати для відтворення цих звуків музичні інструменти, подібні за тембром, пояснювати свій вибір; вправляти у грі на традиційних і нетрадиційних музичних інструментах; розвивати музичні здібності, творчість; формувати уявлення про красу навколишнього світу і бачення себе у ньому; виховувати музично-естетичну культуру дітей, стимулювати інтерес та емоційну чутливість до звуків природи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Литус, Алла. А ми у ліс ходили і зиму там зустріли [Текст] : музичне заняття для дітей середньої групи [ДНЗ] / Алла Литус> // Палітра педагога. - 2018. - № 6. - С. 29-31 Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): музичне заняття Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |