Паршикова, О. О. Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови [Текст] / О. О. Паршикова> // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 3-8 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікативна компетентність -- природовідповідний комунікативно- ігровий метод -- учні початкової школи Анотація: У статті обгрунтовано доцільність, окреслено цілі і завдання, визначено особливості формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в природовідповідному комунікативно-ігровому навчанні іноземної мови на виокремлених першому (адаптаційному) та другому (реорганізаційному) етапах навчання. Описано комунікативно-ігрові прийоми, які доцільно застосовувати на кожному з етапів навчання іноземної мови з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів, продемонстровано методику їх застосування на прикладах з підручників німецької мови для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бориско, Н. Ф. Проблеми міжкультурної підготовки майбутніх учителів і викладачів іноземних мов [Текст] / Н. Ф. Бориско> // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 9-20 Рубрики: Іноземні мови--Навчання Кл.слова (ненормовані): міжкультурна підготовка -- професійна орієнтація -- міжкультурна комунікативна компетентність Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні проблеми і практичні завдання іншомовної міжкультурної підготовки студентів спеціальності 014.02 Середня освіта, майбутніх учителів і викладачів іноземних мов, а саме проблеми формування і розвитку професійно орієнтованої іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності, її дефініції, змісту і структури, а також забезпечення процесу навчання студентів іншомовного міжкультурного спілкування відповідними засобами навчання, зокрема сучасними програмами і підручниками (навчально-методичними комплексами). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Руснак, Діана. Формування міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх вчителів французької мови: гендерні стереотипи (методична розробка) [Текст] / Д. Руснак> // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 45-48 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікативна компетентність -- гендерні стереотипи -- майбутні вчителі Анотація: У методичній розробці запропоновано вправи на матеріалі французької та української реклами, спрямовані на формування соціокультурних знань двох культур, зокрема гендерних стереотипів. Робота поділяється на 6 етапів, з яких 4 основних: спостереження, рефлексія, порівняння та медитація. Вправи та завдання методичної розробки спрямовані на розвиток аудіовізуального сприймання та розуміння матеріалу, а також на розвиток усного та писемного мовлення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |