Романенко, О. В. Тенденції використання мікроблогів у політичній боротьбі в Республіці Польща [Текст] / О. В. Романенко> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 30-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Політична комунікація--Польща Кл.слова (ненормовані): Інтернет -- мікроблоги -- політична боротьба Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Еннан, Руслан. Проблеми захисту авторських прав у соціальних мережах у контексті віртуалізації суспільного життя [Текст] / Руслан Еннан> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - № 9. - С. 23-32 Рубрики: Авторське право--Захист--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): користувач -- мікроблоги -- мультимедіа-мережі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Корчинський, Андрій. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 54-56 : фот. - Бібліогр.: с. 56 Рубрики: Маркетингові комунікації--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): адвокати бренда -- амбасадори бренда -- мікроблоги Анотація: Автор статті вважає, що запорукою успіху діяльності компанії є застосування маркетингових комунікацій у соціальних медіа із потенційними та реальними споживачами з метою їх приєднання до адвокатів компанії, формування довірливих взаємовідносин із реальними споживачами-адвокатами компанії. Для оцінки ефективності маркетингових комунікацій використовується широкий набір методик, які розглянуті в даній статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |