Боднар, Н. Психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів [Текст] / Наталя Боднар> // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 25-29. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Психологія--Дитяча--Навчання Кл.слова (ненормовані): письмо -- усне мовлення -- писемне мовлення -- навички письма -- графічна діяльність -- операції графічної діяльності -- труднощі під час письма Анотація: У статті на основі аналізу психологічної літератури визначаються психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів, розкривається співвідношення усного й писемного мовлення, аналізуються складові операції графічної навички та розглядається специфіка її формування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прищепа, О. Проблеми удосконалення графічних навичок письма учнів 4 класу [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2016. - № 9. - С. 19-23. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Навчання письма Кл.слова (ненормовані): навички письма -- швидкість письма -- почерк дитини -- безвідривне поєднання букв -- четвертокласники -- каліграфія Анотація: У статті піднімається проблема чіткого розбірливого письма у зошиті учнями початкової школи. Розглянуто основні недоліки та шляхи їх усунення на уроках української мови в 4 класі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма [Текст] / Наталія Кабельнікова> // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навички письма Кл.слова (ненормовані): диференціація ізольованих звуків -- диференціація звуків -- письмо -- навички письма -- мовленнєві звуки Анотація: Письмо є складним психофізіологчним процесом не тільки для дітей шестирічного віку, а й для молодших школярів в цілому. Тому успішність навчання письма значною мірою залежить від готовності учнів оволодіти цією навичкою, а також від методичного забезпечення уроків навчання грамоти. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Пономарьова, Катерина. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Букварі Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Прищепа, Ольга. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 5-12. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): навички письма -- буквений період -- рухова навичка письма -- зорове сприйняття -- графічні навички -- написання букви -- рукописний текст -- друкований текст -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що у буквений період основна увага приділяється формуванню уміння письма букви і поєднання її з іншими. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |