Боднар, Н.
    Психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів [Текст] / Наталя Боднар // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 25-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Психологія--Дитяча--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
письмо -- усне мовлення -- писемне мовлення -- навички письма -- графічна діяльність -- операції графічної діяльності -- труднощі під час письма
Анотація: У статті на основі аналізу психологічної літератури визначаються психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів, розкривається співвідношення усного й писемного мовлення, аналізуються складові операції графічної навички та розглядається специфіка її формування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Прищепа, О.
    Проблеми удосконалення графічних навичок письма учнів 4 класу [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2016. - № 9. - С. 19-23. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
навички письма -- швидкість письма -- почерк дитини -- безвідривне поєднання букв -- четвертокласники -- каліграфія
Анотація: У статті піднімається проблема чіткого розбірливого письма у зошиті учнями початкової школи. Розглянуто основні недоліки та шляхи їх усунення на уроках української мови в 4 класі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Кабельнікова, Н.
    Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма [Текст] / Наталія Кабельнікова // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навички письма
Кл.слова (ненормовані):
диференціація ізольованих звуків -- диференціація звуків -- письмо -- навички письма -- мовленнєві звуки
Анотація: Письмо є складним психофізіологчним процесом не тільки для дітей шестирічного віку, а й для молодших школярів в цілому. Тому успішність навчання письма значною мірою залежить від готовності учнів оволодіти цією навичкою, а також від методичного забезпечення уроків навчання грамоти.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Пономарьова, Катерина.
    Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Букварі

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Прищепа, Ольга.
    Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 5-12.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навички письма -- буквений період -- рухова навичка письма -- зорове сприйняття -- графічні навички -- написання букви -- рукописний текст -- друкований текст -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у буквений період основна увага приділяється формуванню уміння письма букви і поєднання її з іншими.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)