Пушкарьова, Тамара Особливості навчальних програм за науково-педагогічним проектом "Росток" [Текст] / Тамара Пушкарьова, Світлана Тарнавська> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 36. - С. 28-31 Рубрики: Росток--Педагогічні проекти Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- духовна культура -- навколишній світ Дод.точки доступу: Тарнавська, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матвєєва, О. В. Здоров'язбережувальні технології на уроках зарубіжної літератури [Текст] : школа педагога / О. В. Матвєєва> // Зарубіжна література в школі. - 2016. - № 11/12. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Приклади реалізації програми засобами програмного матеріалу курсу зарубіжної літератури у 5-6-х класах Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): навколишній світ -- здорове харчування -- гігієна -- профілактика хвороб -- валеологічна культура Анотація: Сприяти усвідомленню учнями значення життєвого ритму й активного відпочинку для здоров'я людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Павлова, Т. П. Ще раз про аксіологічні аспекти викладання математики [Текст] / Т. П. Павлова> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 4. - С. 45-47 : іл. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання математики--Досвід роботи вчителя--Одеська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): квадратна функція -- навколишній світ Анотація: Формування громадянина як основної складової аксіології сучасної України - завдання кожного шкільного предмета. Уроки математики також мають великий потенціал для виховання любові до Батьківщини, гордості за досягнення рідного краю, формування громадянської відповідальності перед суспільством через розв'язання задач про Україну. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гільберг, Тетяна. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- Я досліджую світ, курс -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- порівняння -- календарно-тематичне планування -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |