Пушкарьова, Т. О.
    Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі -- інформаційні технології навчання -- інформаційна культура
Анотація: У статті розглядаються педагогічні можливості використання електронного навчального контенту для розвитку учнів і формування їх світосприйняття, що допоможе учителеві у підготовці до уроків використовувати сучасні інформаційні технології і сприятиме розширенню і збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх інформаційної культури.


Все экземпляры списаны




    Коваленко, Катерина.
    Експериментальне встановлення рівняння зв`язку для визначення переданої тілу кількості теплоти при нагріванні [Текст] / К. Коваленко, О. Нижник // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - № 3. - С. 32-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Фізика--Експерименти
Кл.слова (ненормовані):
фізичні величини -- навчальна інформація -- електрична потужність -- графік залежності


Дод.точки доступу:
Нижник, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мартинова, Наталія.
    Ефективні рішення організації процесу навчання: поєднання друкованих навчальних матеріалів з мобільними системами доповненої реальності [Текст] / Н. Мартинова, Д. Самохвалов, В. Семашко // Технічні науки та технології. - 2017. - № 3. - С. 107-114 : рис. - Бібліогр.: с. 113-114 . - ISSN 2411-5363
УДК
Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої -- електронне навчання -- навчальна інформація -- візуалізація
Анотація: У статті запропоновано кілька розробок навчальних матеріалів, що поєднують друковані навчальні посібники з можливостями доповненої реалізації. Як перший приклад наведені методичні вказівки з курсу математики, що дозволяють візуалізувати поверхні другого порядку під час вивчення теми знаходження екстремумів функцій багатьох змінних.


Дод.точки доступу:
Самохвалов, Дмитро; Семашко, Віктор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)