Сімонова, В. Наступність - засіб від дезадаптації [Текст] / В. Сімонова, І. Жар> // Завуч (Шкільний світ). - 2009. - № 1. - С. 20-22 Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчання Дод.точки доступу: Жар, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 К 47 Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю [Текст] / В. Кліменко> // Вища школа. - 2010. - N 7/8. - С. 57-63. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вузівська педагогіка Навчання Кл.слова (ненормовані): ІБВ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
66 Ч-84 Чудинова, И. М. Преемственность власти [Текст] / И. М. Чудинова> // Социально-гуманитарные знания. - 2010. - N 6. - С. 46-53. . - ISSN 0869-8120 Рубрики: Внутрішня політика Росія Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- наступність -- влада Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Харитонова, Олена Володимирівна. Методологія вітчизняної кримінально-правової науки: становлення історичного методу та проблеми наступності [Текст] / О. В. Харитонова> // Держава і право. - 2010. - Вип. 50. - С. 487-494. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Юридичні науки--Наукові дослідження--Кримінальне право--Україна Кл.слова (ненормовані): кримінально-правова наука, історичний метод, наступність. Анотація: Аналізуються методологічні проблеми кримінально-правової науки, зокрема процес становлення історичного методу та його ролі у вивченні питань наступності в кримінальному праві. Утримувачі документа: немає в ОУНБ |
Сміліченко, Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко> // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту [Текст] / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 41-44. Рубрики: Українська мова--Методика навчання у школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): мовно-літературна освіта -- українська мова як державна -- зміст мовної освіти -- принципи відбору -- наступність Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетентності має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання. Пропонується для ознайомлення та реалізації прнципу наступності проект державного стандарту для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скворцова, С. Логіко-математична компетентність дитини: наступність дошкілля і школи [Текст] / Світлана Скворцова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 13-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток математичних уявлень Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка дошкільників Кл.слова (ненормовані): готовність дитини до школи -- логіко-математичний розвиток -- п'ятирічні діти -- наступність дошкілля і школи Анотація: "Введення обов'язкової дошкільної освіти старших дошкільнят має забезпечити усім дітям належний рівень готовності до шкільного навчання, а отже, й адаптацію до нових умов життєдіяльності. Важливе значення у цій справі має реалізація принципу наступності між дошкіллям та початковою школою. Розгляду цього питання в галузі логіко-математичного розвитку присвячено цю статтю." Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
CUKK-VDPU-642904 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про роботу дошкільних навчальних закладів у 2011/12 навчальному році : інструктивно-методичний лист № 1/9-482 від 20.06.2011 [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 17/18. - С. 3-10. Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали Педагогіка--Дошкільна--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): дитячі садки -- дошкілля -- інформаційні технології -- наступність -- кадрове забезпечення -- освіта дітей 5-річного віку -- Державна програма розвитку дитини "Я у Світі" Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Все экземпляры списаны |
Липень, С. Наступність юридичного наукового знання як методологічна проблема [Текст] / С. Липень> // Право України. - 2011. - № 8. - С. 115-120. - Бібліогр.: с. 119 (16 назв)
Кл.слова (ненормовані): наступність в праві -- методологія юридичної науки -- гносеологія права Анотація: У статті констатується можливість застосування до аналізу закономірностей розвитку юридичного наукового знання досягнень наукознавства та філософії науки, дається обгрунтування більш широкого використання у межах низки юридичних наук категорії "наступність наукового юридичного знання". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : інструктивно-методичні рекомендації : лист № 1/9-634 від 19.08.2011 р. [Текст] / Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 9. - С. 4-6 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): старший дошкільний вік -- наступність в навчанні Анотація: В листі подано сучасне бачення розв'язання проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : інструктивно-методичні рекомендації : № 1/9-634 від 19.08.2011 [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 25/26/27. - С. 5-9 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): наступність -- дошкільники -- початкова школа Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Все экземпляры списаны |
Волинець, Тетяна. Наступність у вивченні характеристик тіл на уроках природознавства та фізики в основній школі [Текст] / Т. Волинець> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 6. - С. 6-8. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Природознавство--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Лінійні розміри, об'єм, маса, густина Анотація: В статті зазначено, що невідємними складовими змісту багатьох наук є поняття "тіло" та його характеристики : лінійні розміри, маса, обєм, густина речовини тіла. У ході навчання учнів необхідно приділити увагу не тільки питанням методики вивчення конкретних властивостей тіл, а й загальному підходу до вивчення цих характеристик. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Антонець, М. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Михайло Антонець> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 3-11 Рубрики: Педагогіка--Наступність Кл.слова (ненормовані): наступність -- дошкільна і початкова освіта -- уроки мислення серед природи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліждвой, Л. Взаємозв'язок і взаємоузгодженість : наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Людмила Ліждвой> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 16-20 Рубрики: Педагогіка--Наступність Педагогіка--Дошкільна--Наступність Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- творче мислення -- інтелектуальні здібності -- пізнавальні здібності -- увага -- наступність -- казка Анотація: В статті йдеться про те, як комплексно розв'язують проблему наступності і підготовки дітей до школи в експерементальному навчальному закладі Всеукраїнського рівня ДНЗ "Ялинка", м. Бровари, Київської обл. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мазур, Ю. Українські освітяни в Москві [Текст] / Юлія Мазур> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 20-21 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Міжнародне співробітництво Кл.слова (ненормовані): День освіти і науки України в РФ -- обмін досвідом -- наступність дошкілля і школи Анотація: 15-17 вересня 2011 року пройшли Дні освіти і науки України в Російській Федерації. Робота проходила в кількох секціях: дошкільна освіта, середня шкільна освіта, позашкільна освіта, початкова і середня професійно-технічна освіта, вища школа і наука, післядипломна освіта. В статті розповідається про роботу секції дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Огурцова, С. Наступність у формуванні навичок здорового способу життя: ДНЗ-ЗОШ [Текст] : засідання педради у формі консиліуму / С. Огурцова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 11 (листопад). - С. 8-11 Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): фізкультурфилинка -- шкідливі звички -- екологічне забруднення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, О. Проблеми наступності дошкільної і початкової освіти. Теоретико-методологічний аспект [Текст] / О. Коваленко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6 Рубрики: Дошкільна освіта--Початкова освіта--Наступність Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- педагогічна категорія -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Новоселецький, Г. Інтеграція загальної та позашкільної освіти як умова розвитку творчого потенціалу учнівської молоді [Текст] / Геннадій Новоселецький> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 48-50 Рубрики: Позашкільна освіта--Функції--Україна Загальна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): інтеграція загальної і позашкільної освіти -- всебічний розвиток дитини -- наступність Анотація: У статті розглядається питання інтеграції загальної і позашкільної освіти, що переслідує актуальну в сучасних умовах мету - забезпечення наступності початкової школи зі ступенями середнього, старшого шкільного віку, а також дошкільних навчальних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів та вищих навчальних закладів, що є невід'ємною частиною безперервної освіти. Виділено функції позашкільної освіти в системі інтеграції із загальною освітою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бурчак, С. Проблеми наступності в навчанні математики учнів початкової та основної школи [Текст] / Станіслав Бурчак> // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 6-11 : рис. - Бібліогр.: с. 11 Рубрики: Математика--Методика викладання в школі Кл.слова (ненормовані): наступність -- початкова і основна школа -- шкільний курс математики -- змістові лінії Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Панасюк, Тамара Два важливі документи в дошкіллі [Текст] / Тамара Панасюк> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 6. - С. 2-3 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація Педагогіка--Дошкільна--Плани і програми Педагогіка--Дошкільна--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): програма "Впевнений старт" -- Базовий компонент дошкільної освіти -- наступність Анотація: Подано коментар щодо нової редакції Базового компонента дошкільної освіти України та оновленої програми розвитку дитини старшого дошкільного віку "Впевнений старт". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |