Олійник, Ніна.
    Маркетингові відносини та біоетика у системі "лікар-пацієнт" / Н. Олійник // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 86-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 5+88
Рубрики: Медицина
   Психологія галузева

Кл.слова (ненормовані):
національна система охорони здоров’я -- біоетика -- маркетингові відносини -- система "лікар - пацієнт"
Анотація: У статті аргументується важливість формування нових біоетичних принципів у системі "лікар-пацієнт" в умовах маркетингової (ринкової) економіки. Ситуація, яка склалася на сьогодні у системі охорони здоров’я України, вимагає введення в медичну практику найбільш реальної моделі взаємовідносин між медичними працівниками і пацієнтами - поінформованої згоди.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)