Емоційне здоров’я > // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 83 Рубрики: Психологія--Соціальна Психологія--Загальна--Емоційно-вольова сфера Кл.слова (ненормовані): емоційне здоров’я -- емоції -- позитивні емоції -- негативні емоції -- щастя Анотація: Поради щодо збереження емоційного здоров’я та як бути щасливими. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Федорович, Елена. Те, кто не похожи на людей [Текст] / Е. Федорович> // Вокруг света. - 2017. - № 1. - С. 90-95 : ил. Рубрики: Домашні тварини--Психолоогічні аспекти--Емоції Кл.слова (ненормовані): негативні емоції -- позитивні емоції Анотація: Кого бы мы ни приручили - кошку, собаку, хомячка, попугая или питона, они сразу становятся для нас "маленькими человечками". Но такой взгляд далек от реальности. Почему порой мы совсем не понимаем домашних питомцев? Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кучеренко, Лариса. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах [Текст] / Лариса Кучеренко> // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 49-50. Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- психологічний комфорт -- позашкільні заходи -- емоції -- агресивна поведінка -- емоційна нестабільність -- негативні емоції -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів молодших класів під час позашкільних заходів. Основне завдання у формуванні й розвитку емоційного інтелекту концентрується у зменшенні впливу на людину саме негативних емоцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Трелівен, Келлі. 5 способів упоратися з DEVOLSON - темною лихою круговертю кінця вересня, жовтня та листопада [Текст] / Келлі Трелівен> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 9. - С. 21-23 : ілюстр. Рубрики: Психологічна допомога Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія Стрес--Психологічна допомога Кл.слова (ненормовані): DEVOLSON -- осіння депресія -- негативні емоції -- вчителі Анотація: Психологічна підтримка вчителів і учнів у подоланні осінньої депресії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гордієнко, В. В. Дофамін та емоції [Текст] / В. В. Гордієнко, І. К. Гордієнко> // Безпека життєдіяльності. - 2020. - № 2. - С. 6-7 Рубрики: Дофамін та дофамінергічні препарати--Емоції Кл.слова (ненормовані): позитивні емоції -- негативні емоції -- почуття -- стенічні емоції -- астенічні емоції -- серотонін -- ендорфіни Анотація: Емоції відіграють велике значення у житті людини, у її відносинах в суспільстві. Встановлено, що емоції мають нейрогуморальний компонент. Виникненню позитивних емоцій сприяють різні нейромедіатори. Саме до таких хімічних сполук належить біологічно активна речовина - дофамін, яка в мозку людини передає емоційну реакцію і дозволяє відчувати задоволення і біль. Дод.точки доступу: Гордієнко, І. К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ланова, Валентина. Будь толерантним [Текст] / Валентина Ланова, Світлана Тодосійчук> // Початкова школа. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 61-62 Рубрики: Конфлікти--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): негативні емоції -- тривога -- сварки -- образи -- суперечки -- компроміс Анотація: Про те, як навчити школярів поводитися так, щоб уникати конфліктів, долати непорозуміння, вміти володіти собою, гідно виходити з конфліктної ситуації. Дод.точки доступу: Тодосійчук, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |