Лилик, Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : табл., діагр. Рубрики: Маркетингові дослідження--Україна, 2016 рік Кл.слова (ненормовані): обсяг ринку -- замовники досліджень -- методи і типи досліджень Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл. Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг Кл.слова (ненормовані): обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |