Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : табл., діагр.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Україна, 2016 рік
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- замовники досліджень -- методи і типи досліджень
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    XIV рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 17-23 : табл.
Рубрики: Реклама--Агенства--Маркетингові служби--Рейтинг
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- рекламний бізнес -- креативність
Анотація: У статті надано рейтинг агенств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агенств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)