Валентик, Н.
    Освіта потребує значно більше уваги [Текст] / Наталія Валентик // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 40 (жовтень). - С. 3-8. - Тези Міжнародної конференції "Ефективна школа: фактори успіху".
Рубрики: Освіта--Конференції
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- освітологія -- розвиток освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Семчук, Надія.
    Формування інтелігенції як освітологічна проблема [Текст] / Н. Семчук // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 168-172. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв.
ББК 74.48
Рубрики: Гуманізація вищої освіти
   Кадрова політика освіти

   Ознака інтелегентної людини--Органічний демократизм

Кл.слова (ненормовані):
Освітологія -- Антропологічна філософія -- Культурологічна філософія
Анотація: У статті порушується проблема формування інтелігентної людини у контексті сучасних українських реалій. Розглянуто роль гуманітарного знання як гносеологічного підгрунтя інтелігентності. Концепція виховання інтелігентів висвітлюється через призму освітології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Огнев‘юк, В.
    Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти [Текст] / В. Огнев‘юк // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 44-51. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогічні науки--Освітологія
Анотація: У статті розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування, з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ревасевич, Ірина.
    Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Теорія й методологія
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія
Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Павленко, Тетяна.
    Українсько-польська співпраця в галузі освіти: контент-аналіз наукового журналу "Освітологія" [Текст] / Тетяна Павленко // Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 34-40 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Періодичні видання українські--Журнали
   Відносини українсько-польські, 21 ст.

   Вища освіта--Якість освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціокомунікаційні технології -- освітологія -- публікації українських науковців -- публікації польських науковців -- наукові журнали
Анотація: Визначено динаміку висвітлення основних тематичних напрямів досліджень із питань освітології в журналі "Освітологія".


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)