Валентик, Н. Освіта потребує значно більше уваги [Текст] / Наталія Валентик> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 40 (жовтень). - С. 3-8. - Тези Міжнародної конференції "Ефективна школа: фактори успіху". Рубрики: Освіта--Конференції Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- освітологія -- розвиток освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семчук, Надія. Формування інтелігенції як освітологічна проблема [Текст] / Н. Семчук> // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 168-172. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. Рубрики: Гуманізація вищої освіти Кадрова політика освіти Ознака інтелегентної людини--Органічний демократизм Кл.слова (ненормовані): Освітологія -- Антропологічна філософія -- Культурологічна філософія Анотація: У статті порушується проблема формування інтелігентної людини у контексті сучасних українських реалій. Розглянуто роль гуманітарного знання як гносеологічного підгрунтя інтелігентності. Концепція виховання інтелігентів висвітлюється через призму освітології. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Огнев‘юк, В. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти [Текст] / В. Огнев‘юк> // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 44-51. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогічні науки--Освітологія Анотація: У статті розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування, з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ревасевич, Ірина. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Теорія й методологія Кл.слова (ненормовані): освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Павленко, Тетяна. Українсько-польська співпраця в галузі освіти: контент-аналіз наукового журналу "Освітологія" [Текст] / Тетяна Павленко> // Вісник Книжкової палати. - 2024. - № 1. - С. 34-40 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
Відносини українсько-польські, 21 ст. Вища освіта--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): соціокомунікаційні технології -- освітологія -- публікації українських науковців -- публікації польських науковців -- наукові журнали Анотація: Визначено динаміку висвітлення основних тематичних напрямів досліджень із питань освітології в журналі "Освітологія". Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |