Ананьєва, Н. Інноваційний розвиток гімназії [Текст] / Н. Ананьєва> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 2 (січень). - С. 22-33. - Бібліогр.: с. 33 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтований підхід -- навчання -- виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Неймерик, Віра Упровадження нових педагогічних технологій для розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / Віра Неймерик> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2013. - № 6. - Вкладка Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): школа-родина -- концепція -- особистісно орієнтований підхід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Завалевський, Юрій. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Психологія вищої школи Психологія--Педагогічна Вища освіта--Методи і засоби навчання Педтехнології Кл.слова (ненормовані): інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романич, Наталія. Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Наталія Романич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 5. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні технології--Технології переверненого навчання Українська мова--Методика викладання--Інновації Кл.слова (ненормовані): перевернений клас -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: Розглянуто поняття переверненого навчання, підгрунтя якого становлять види навчальної діяльності активного навчання, комбінована система навчання, залучення в колективну діяльність. Розкрито значущість технології переверненого навчання, яка полягає в можливості використання навчального часу у групових заняттях, взаємодії у практичній діяльності. Окреслено роль педагога в переверненому підході: від активної позиції до співпраці та спільного внеску в навчальний процес кожного учасника. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярмолюк, А. Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): функції підручника -- текстоцентричний підхід -- підручник з української мови -- особистісно орієнтований підхід Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник". Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Ярмолюк, Алла Шляхи реалізації сучасних підходів до навчання синтаксису складного речення у 9 класі [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 7-11. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- граматична компетенція -- українська мова в 9 класі Анотація: У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний; обґрунтовано доцільність їх застосування на уроках української мови. З'ясовано особливості реалізації означених підходів під час навчання у 9 класі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Бондаренко, Неллі Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі Кл.слова (ненормовані): синтаксис у середній школі -- навчання синтаксису -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Логачевська, Світлана. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- інтегрований посібник -- звук [ч] -- буква ч -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розглянуто приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.). Дод.точки доступу: Іщенко, О. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Фасоля, Анатолій. Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу [Текст] / Анатолій Фасоля, Валентина Тименко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 57-62 Рубрики: Українська література--Підручники Кл.слова (ненормовані): підручник -- українська література -- компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- культурно-мистецький контекст Анотація: У статті охарактеризовано новий підручник української літератури для 10 класу авторського колективу Інституту педагогіки НАПН України. Розкрито зміст основних рубрик навчальної книжки, подано зразки запитань і завдань. Дод.точки доступу: Тименко, Валентина Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Степанян, Нуне. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" [Текст] / Нуне Степанян, Валентина Рожнова> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 4-6.
Кл.слова (ненормовані): позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- самовизначення особистості -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу. Дод.точки доступу: Рожнова, Валентина Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Щербакова, Олена. Соціально-психологічна підтримка академічно здібних учнів в умовах інноваційного педагогічного проекту "Інтелект України" як складова сталого суспільного розвитку [Текст] / Олена Щербакова, Георгій Даниленко> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 371-374. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): меритократична освіта -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- інтелектуальний потенціал -- академічні здібності -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- освітній процес Анотація: Академічні здібності - надзвичайна схильність дитини до навчально-пізнавальної діяльності, яка проявляється сталою високою успішністю у вивченні окремих навчальних дисциплін. Дод.точки доступу: Даниленко, Георгій |
Хом'як, Іван. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / Іван Хом'як, Олена Самсонюк> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 3-6. Рубрики: Українська мова--Вивчення синтаксису Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетентнісний підхід -- синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід Анотація: Висвітлено проблему формування синтаксичної компетентності в учнів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти; проаналізовано психологічні засади навчання синтаксису з урахуванням праць, присвячених механізмам засвоєння синтаксичної теорії; описано систему вправ і завдань інноваційної методики, розробленої з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів. Дод.точки доступу: Самсонюк, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |