Кошелева, В. Цветок солнца [Текст] : [изображения подсолнечника] / В. Кошелева> // Юный художник. - 2011. - № 8. - С. 21-25 : цв. ил. . - ISSN 0205-5791 Рубрики: Живопис--Подсолнухи Кл.слова (ненормовані): акварель -- графіка -- офорт Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Савостюк, О. Офорты по Гоголю [Текст] / О. Савостюк> // Юный художник. - 2012. - № 5. - С. 30-31 : ілюстр. . - ISSN 0205-5791 Рубрики: Графіка--Офорт--Україна Кл.слова (ненормовані): Гоголь М. В. Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Ламонова, Оксана. Літо в техніці мокуліто [Текст] / Оксана Ламонова> // Наука і суспільство. - 2018. - № 7-8. - С. 80-81 Рубрики: Художники українські, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): Бербека-Стратійчук О. -- офорт -- художники-графіки Анотація: Стаття присвячена киянці Оксані Бербека-Стратійчук - відомий сучасний український графік, визначний майстер офорту, постійний експериментатор, що випробує себе то в літографії, то в живописі, то в емалі. Останнє ж її захоплення має назву загадкову й екзотичну - мокуліто. Дод.точки доступу: Бербека-Стратійчук, Оксана (укр. художниця, графік ; 1968) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сидоренко, Л. Л. Творчість Т. Г. Шевченка як художника. Малювання українського пейзажу [Текст] : образотв. мист. / Л. Л. Сидоренко> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2019. - № 6. - С. 2-6 Рубрики: Розробки уроків--Образотворче мистецтво Кл.слова (ненормовані): офорт Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Ярошенко, Ганна. Художник і його матриця [Текст] / Ганна Ярошенко> // Україна молода. - 2020. - 10 листоп. (№ 109). - С. 12-13 : фот. Рубрики: Художники українські, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): Соболевський О. В., художник, про нього -- художники-графіки -- графіка -- офорт -- естамп -- ліногравюри Дод.точки доступу: Соболевський, Олексій Валерійович (художник-графік ; 1963) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ламонова, О. В. Релігійні сюжети у графіці Юлії Майстренко-Вакуленко [Текст] / О. В. Ламонова> // Народна творчість та етнологія. - 2020. - N 5/6. - С. 33-49 : кольор. ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Графіка (мист.) українська--1990-2010 рр. Кл.слова (ненормовані): українська графіка 1990-2010 років -- колаж -- офорт -- левкас Анотація: Дослідження творчості нового покоління українських митців, які повністю сформувалися після 1991 року, лише розпочинається. це стосується, зокрема, Юлії Майстренко-Вакуленко - одної з найвиразніших сучасних українських мисткинь-графіків, кандидатки мистецтвознавства, викладачки Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Найвідоміша частина її доробку - офорти, левкаси та колажі на релігійну тематику. У статті докладно проаналізовано аркуші "єва", "ліліт", "Вигнання з Раю" із циклу "Світильники райського саду" (усі - 2001), триптих "Таємна вечеря" (1999), цикл "Ісус - Бог людський" (2000), диптих "Манна небесна" і "Примхи народу Мойсея" (обидва - 2002), серії "Вежа до небес" (2002), "храми України" (2003) та "дерев'яні церкви України" (2014-2015). Твори вирізняються ємністю використаних образів, а також несподіваністю та навіть певною креативністю їх (образів) тлумачення і застосування. При цьому художниця активно використовує як традиційні символи, так і суто "авторські" їх зіставлення та поєднання. Ранні роботи мисткині сповнені символізму і характеризуються певною езотеричністю ("єва", "ліліт"). джерелом натхнення для більшості кращих і найвідоміших творів Ю. Майстренко-Вакуленко стали мистецтво Візантії, київської Русі, а також романське мистецтво Західної європи, що утворюють разом цілісну, виразну, а головне - цілком сучасну художню мову ("Таємна вечеря", "Ісус - Бог людський", "храми України"). У нових офортах мисткиня не менш творчо надихається українським мистецтвом XVI-XVII ст. ( "дерев'яні церкви України"). Надзвичайно важливу роль відіграє для художниці й гранично уважне читання першоджерела, яке підказує їй як теми, так і образи ("Манна небесна", "Примхи народу Мойсея"). одночасно "релігійна" і "символічна" графіка Ю. Майстренко-Вакуленко дуже тісно пов'язані, їх теми й образи постійно "переплітаються", взаємно "підживлюючи" та збагачуючи один одного. Дод.точки доступу: Майстренко-Вакуленко, Юлія В'ячеславівна (р. н. 1975) \про твори\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |