Цимбалару, Анжеліка.
    Освітній простір молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі: особливості моделювання [Текст] / А.Цимбалару // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітній навчальний заклад--Молодші школярі--Організація навчального процесу
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- освітній простір
Анотація: У статті розгорнено компоненти моделі освітнього простору в школі І ступеня. Автор ілюструє їх варіативність, обумовлену особливостями функціонування загальноосвітніх навчальних закладів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мартинова, М.
    Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня [Текст] : педагогічне моделювання / Марина Мартинова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 31-34.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
вітагенна технологія -- педагогічне моделювання -- децелерація -- телегонія -- фрустрація -- вітагенне натхнення -- голографічна проекція
Анотація: Мета моделювання: розроблення змісту уроку із застосуванням вітагенної технології і його апробація. Завдання: ознайомити вчителів з теоретичними засадами вітагенного навчання; показати на практиці процес застосування прийомів вітагенного навчання; змоделювати їх з учасниками майстер-класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ващенко, Лдія.
    Моніторинг рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів [Текст] / Лдія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Біологія
Кл.слова (ненормовані):
модель моніторингу -- педагогічне моделювання -- моніторинг -- предметна біологічна компетентність
Анотація: У статті представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Запропоновано структурно-функціональну модель, яка складається з двох підсистем, що відтворюють порядок організації моніторингу та структуру предметних біологічних компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)