Цимбалару, Анжеліка. Освітній простір молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі: особливості моделювання [Текст] / А.Цимбалару> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітній навчальний заклад--Молодші школярі--Організація навчального процесу Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання -- освітній простір Анотація: У статті розгорнено компоненти моделі освітнього простору в школі І ступеня. Автор ілюструє їх варіативність, обумовлену особливостями функціонування загальноосвітніх навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинова, М. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня [Текст] : педагогічне моделювання / Марина Мартинова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 31-34. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): вітагенна технологія -- педагогічне моделювання -- децелерація -- телегонія -- фрустрація -- вітагенне натхнення -- голографічна проекція Анотація: Мета моделювання: розроблення змісту уроку із застосуванням вітагенної технології і його апробація. Завдання: ознайомити вчителів з теоретичними засадами вітагенного навчання; показати на практиці процес застосування прийомів вітагенного навчання; змоделювати їх з учасниками майстер-класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ващенко, Лдія. Моніторинг рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів [Текст] / Лдія Ващенко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Біологія Кл.слова (ненормовані): модель моніторингу -- педагогічне моделювання -- моніторинг -- предметна біологічна компетентність Анотація: У статті представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Запропоновано структурно-функціональну модель, яка складається з двох підсистем, що відтворюють порядок організації моніторингу та структуру предметних біологічних компетентностей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |