ППД: технологічний аспект > // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 10. - С. 21-22 : табл. Рубрики: Педагогіка--Досвід вчителів Кл.слова (ненормовані): передовий педагогічний досвід Анотація: В статті розкрито значення поняття передового педагогічного досвіду, виділено критерії узагальнення досвіду, обгрунтовано, як працювати з узагальнення досвіду, що може бути досвідом, висвітлено етапи роботи вчителя над узагальненням свого досвіду. |
Жолновач, Л. І. Підвищення якості роботи класних керівників у системі шкільної методичної роботи / Л. І. Жолновач> // Виховна робота в школі. - 2013. - № 6. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Школознавство--Класний керівник Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): класний керівник -- якість -- виховний процес -- методична робота -- категорія якості -- напрями методичної роботи -- форми методичної роботи -- самовдосконалення -- стажування -- наставництво -- конкурси педмайстерності -- взаємовідвідування -- передовий педагогічний досвід -- відкриті виховні заходи -- методичне об’єднання класних керівників -- творчі групи -- семінари -- методкабінети -- педагогічні читання -- конференція Анотація: У статті розглянуто суть поняття "якість роботи класного керівника", визначено напрями й проаналізовано форми методичної роботи з класними керівниками, які дозволяють підвищити якість їхньої діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дроздович, Ніна Формування професіоналізму вчителя в гімназії [Текст] / Ніна Дроздович, Світлана Лавриненко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 86-89 : ілюстр. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Учитель--Педмайстерність Кл.слова (ненормовані): науково-дослідницька робота вчителя -- пошук нових педагогічних технологій -- передовий педагогічний досвід -- колективна творчість учителів -- професіоналізм учителів -- стратегічне управління -- авторська система атестації -- науково-дослідницький педагогічний центр гімназії Анотація: У статті йдеться про стратегічне управління розвитком професіоналізму вчителя гімназії, яке передбачає проектування та реалізацію означених завдань у системі методичних об'єднань (предметних кафедр), які створені з метою пошуку нових педагогічних технологій, інтеграції навчальних ресурсів, забезпечення науково-дослідницької роботи вчителів. Багатоланцюгова технологія стратегічного управління розвитком професіоналізму вчителів гімназії представлена авторською системою атестації, що поєднує традиційні засоби оцінки особистості педагога з системою психодіагностичних процедур. Дод.точки доступу: Лавриненко, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |