Тимошенко, Ю. Персоніфікація в художньому світі Тараса Шевченка: екзистенція і поетика [Текст] / Ю. Тимошенко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 3. - С. 2-5 Рубрики: Літературознавство Письменники українські Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Мень, М. А. Лидерство как интерактивный феномен [Текст] / М. А. Мень> // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 2. - С. 127-139. - Библиогр.: с. 139 Рубрики: Психологія--Соціологія Кл.слова (ненормовані): лідер -- соціальна інтеракція -- інтерактивний підхід -- ситуація -- інтеракціонізм -- мобілізація -- ідентифікація -- персоніфікація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нікітенко, Н. Персоніфікація образів святих жон у північно-західній частині Софії / Н. Нікітенко; Корнієнко В.> // Пам'ятки України: історія та культура. - 2011. - № 3/4. - С. 30-43 : фото. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Пам'ятки культури та архітектури--Софія Київська--Образи святих жон Кл.слова (ненормовані): Фресковий розпис, графіті Анотація: У статті зосереджено увагу на образах святих жон, представлених у північно-західній частині першого поверху собору Софії Київської. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пашкова, Л. Художні засоби, які допомагають письменникам відтворювати реалії життя : Роль тропів у художньому творі [Текст] / Людмила Пашкова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 11-19 Рубрики: Література--Теорія--Художній текст Літературознавство--Літературна творчість Кл.слова (ненормовані): троп -- епітет -- порівняння -- метафора -- персоніфікація -- алегорія -- гіпербола -- літота -- метонімія -- синекдоха -- перифраз -- парадокс -- оксюморон -- символ -- тести Анотація: У статті розглянуто комплекс художніх засобів, які використовують у своїй творчості митці слова. Надано глибокий аналіз кожного з засобів (тропів) на матеріалі творів української літератури (поезії, прози). Запропоновано також тести для перевірки знань з вищевказаної теми. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Небеленчук, І. О. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "Intermezzo" / І. О. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Літературна критика, 19-20 ст. Письменники українські, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- краєзнавство -- імпресіонізм -- психологічна новела -- персоніфікація -- емоційний стан -- гармонія -- психологізм Анотація: У статті розкрито внутрішній світ героя, його стан, настрої, переживання за допомогою емоційного діалогу. Показано значення художніх образів, деталей та розуміння емоційно-психологічного стану героя, особливості часопростору. На конкретних прикладах проілюстровано особливості роботи над новелою. Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Козій, Ольга. Образ світового дерева як спосіб відцентрової побудови художнього світу Дж. Толкіна: генетико-контактний аспект [Текст] / Ольга Козій> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 7-8. - С. 86-90. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Письменники англійські, 20 ст. Теми і образи в літературі--Дерево--Персоніфікація образу Дод.точки доступу: Толкін, Джон Рональд Руель (1892-1973) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голик, О. Голос душі українського народу [Текст] : українська література : 9 клас / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок історичної пам'яті -- вірш Т. Шевченка "До Основ'яненка" -- вірш Т. Шевченка "На вічну пам'ять Котляревському" -- інтертекст -- персоніфікація Анотація: Запропоновано урок за темою: "Вісь неперервності історичного часу. Т. Шевченко. "До Основ'яненка", "На вічну пам'ять Котляревському". Мета заняття полягає в наступному: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Шевченка; розвивати вміння аналізувати поетичний текст, формувати уміння бачити крізь головні проблеми твору насущні проблеми сучасності; виховувати патріотизм, національну свідомість, почуття гордості за свій народ. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Науменко, Наталія. "Осіння лірика" в аспекті злуки мистецтв [Текст] / Наталія Науменко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №10. - С. 50-54 : іл. - Бібліогр. 24 назв Рубрики: Лірика українська--Жанри Теми і образи в літературі--Осінь Кл.слова (ненормовані): осіння лірика -- образ осені -- твір-екфразис -- метафора -- персоніфікація -- вільний вірш -- поезія для дітей Анотація: Розглядається естетична, композиційна і жанрова роль мистецьких концепцій у віршах українських поетів про осінь, зроблено акцент на проблемі синестезії, на метафорі, персоніфікації, архетипові. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голик, О. "Спасибі, що ти вибрала мене." [Текст] : Призначення поета і поезії, відповідальність митця перед народом у поезії Ліни Костенко "Доля" : [урок] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 57-60. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: "Доля" / Г. Могильницька. "Отак звичайно проминає день" / О. Омельченко. Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.) Кл.слова (ненормовані): інтерактивний урок -- лірика Л. Костенко -- персоніфікація -- поетичний світ Анотація: Подано конспект уроку, який має на меті наступне: ознайомити учнів із лірикою поетеси, розкрити життєві й мистецькі пріоритети Л. Костенко; удосконалювати навички ідейно-художнього аналізу поетичних творів; розвивати логічне і образне мислення та мовлення; формувати в учнів свідому активну життєву позицію, виховувати школярів у дусі поваги й любові до високого поетичного мистецтва, відповідальності перед народом. Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Боршовська, В. П. Персоніфікація: пенсійні права захищено. Пенсійний фонд забезпечує дієвий контроль даних обліку кожного пенсіонера [Текст] / В. П. Боршовська ; інтерв'ю взяла Мар'яна Білаш> // Пенсійний кур'єр. - 2012. - 16 берез.(№ 11). - С. 3 Дод.точки доступу: Білаш, Мар'яна \інтерв'ю.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Морозова, Л. 5,5 мільйона посвідчень нового зразка [Текст] : персоніфікація / Л. Морозова> // Пенсійний кур'єр. - 2013. - 15 берез.(№ 11). - С. 3. - Зміст: Шлях до пенсіонера ; Контроль точності ; Що потрібно для одержання пенсійного посвідчення нового зразка? ; У разі втрати або викрадення пенсійного посвідчення. Рубрики: Пенсійне забезпечення--Пенсіонери--Посвідчення--Персоніфікація--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вітко, Марина. Персоніфікація природних сил у творчості Гарсіа Лорки (на прикладі поезії "Romance de la Luna Luna" [Текст] / Марина Вітко> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 12-15. - Зміст: "Romance de la Luna Luna" Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків Письменники іспанські, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): Гарсія Лорка Ф. Анотація: Подається розробка уроку за поезією Г. Лорки "Romance de la Luna Luna". Дод.точки доступу: Гарсія Лорка, Федеріко (іспанський поет та драматург ; 1898-1936) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Соколов, Віктор. Бібліоніміка у соціокультурній діяльності бібліотеки [Текст] / Віктор Соколов> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2018. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліоніміка Кл.слова (ненормовані): найменування бібліотеки -- персоніфікація назви бібліотеки -- назва бібліотеки Анотація: У статті проаналізовано основні ознаки, особливості та відмінні риси нової галузі діяльності бібліотекознавців, що зумовлена виокремленням вивчення власної назви бібліотеки в окремий напрям досліджень. Схарактеризовано сутність і значення терміна "бібліоніміка". Розкрито наслідки впливу назви бібліотеки на підвищення ефективності її діяльності, особливості культурно-масової роботи та впровадження інноваційних практик. Розглянуто систему класифікації утворення назв книгозбірень та основні фактори, що впливають на вибір імені бібліотеки. Розкрито основні напрямки розвитку нових форм і методів діяльності бібліотеки, що були пов'язані з ідентифікацією книгозбірні, посиленням досліджень і практичної роботи, зумовлених акцентуванням уваги на назві установи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Михайлова, Ольга Юріївна. Персоніфікація як стратегія історичної політики в Україні [Текст] / Ольга Юріївна Михайлова> // Стратегічна панорама. - 2022. - № 1. - С. 18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Історична пам`ять Національна пам’ять--Україна Історичні науки--Історичні дослідження--Методологія Кл.слова (ненормовані): історична політика -- персоніфікація -- пантеон -- герої -- комеморація -- знакові постаті історії -- історичні діячі Анотація: Проаналізовано персоніфікацію як одну зі стратегій історичної політики, що полягає в меморілізації певних постатей історії та діячів у галузі культури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |