Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови [Текст] / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 4-7. - Початок. №11. - С.4-6 Рубрики: Українська мова--Особистісно орієнтоване навчання Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): особистіно орієнтоване навчання -- тема "Речення" -- урок української мови -- групова робота на уроці -- окличні речення -- питальні речення Анотація: Наведено методичні рекомендації та розробки уроків з української мови для 3 класу в контексті особистісно орієнтованого підходу. Дод.точки доступу: Шароварко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Федосій, О. Семантико-стилістична структура запитальних конструкцій у малих епічних творах Людмили Тарнашинської [Текст] / Олена Федосій> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 30-33. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська література--Тарнашинська Л. Кл.слова (ненормовані): запитальні конструкції -- питальні речення -- риторичні запитання -- малі епічні форми -- мала проза Анотація: Розглянуто функціонування запитальних конструкцій як смислотвірних і стилістичних засобів. На матеріалі малих епічних форм Людмили Тарнашинської охарактеризовано основні семантичні категорії запитальних конструкцій. з'ясовано, що запитальні конструкції є засобом художньо-естетичного увиразнення тексту і постають не лише як синтаксична одиниця чи форма думки, а є справжньою естетичністю людської сутності, що набувають високого соціального звучання та психологічної насиченості твору загалом. Дод.точки доступу: Тарнашинська, Людмила (письменниця ; 1952 р.н.) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |