Гуль, І. Б. Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" [Текст] : [рекомендації до уроку] / І. Б. Гуль> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 18-19. Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.) Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.) Кл.слова (ненормовані): план заняття -- образи-символи -- музичність -- сугестивна лірика Анотація: Подано методичні рекомендації для уроку компаративного аналізу віршів П. Верлена й Ліни Костенко. Доведено, на яких особливостях творів має акцентувати увагу вчитель (сугестивність, музичність слова, звукова гра). Заняття має сприяти формуванню в учнів умінь виразно читати і аналізувати поетичний текст, заохочувати до написання власних віршів. Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сучасний урок: урок-проект, урок-дослідження, урок-семінар [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 8. - 2-23 (Вкладка № 8). - Зміст: Уроки з елементами проектної технології / підгот. Жанна Сташко. Робота з текстом. Розвиток мовлення. Створення PR-акції. Українська мова. 8-й клас / Н. Кулігіна. Урок-дослідження ; Осінь - особливий стан. Розділові знаки в складносурядному реченні. Українська мова. 9-й клас / Н. Кулігіна. Урок-семінар / підгот. Жанна Сташко. Повітроплавання. Фізика. 7-й клас / Л. Шиманська. Рубрики: Сучасний урок--Досвід вчителів--Загальноосвітня школа--Маріуполь, місто (Україна) Сучасний вчитель--Сучасний урок--Міжпредметні зв'язки Анотація: Авторський досвід освітян Маріуполя щодо проведення нетрадиційних уроків із використанням проектної технології, уроків-досліджень, уроків-семінарів. До кожного виду уроку додаються методичні поради, орієнтовні алгоритми підготовки, проведення та оцінювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |