Трайно, В. М.
    Формування матриці привабливості клієнтів закладів ресторанного господарства [Текст] / Трайно В. М. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 206-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208
ББК 65.43
Рубрики: Ресторани
Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- послуги -- споживач -- поведінка споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- фактори сприйняття реклами -- ґендер -- ґендерне сприйняття


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Громова, Ольга Євгеніївна.
    Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів [Текст] / О. С. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 12. - С. 19-22. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Споживачі--Ситуації--Ситуаційне навчання--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ситуації -- ситуаційні фактори -- поведінка споживача -- маркетинг
Анотація: У статті розглянуто типи поведінки споживачів на ринку залежно від обставин і життєвого стану. Визначено підходи до дослідження сутності ситуаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть перетинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна Ігорівна; Ланова, Олена Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)