Майорова-Щеглова , С. Н. Социологический тезаурус: проблема заимствований и неологизмов [Текст] / С.Н.Майорова-Щеглова> // Социс. - 2011. - № 6. - С. 99-101. - Библиогр. в подстроч. примеч. Рубрики: Соціологія--Методика викладання--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): понятійний апарат -- лексичні кальки -- неологізми -- словник-тезаурус Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стрижак, У. П. Формирование представлений о японской языковой картине мира в системе повышения квалификации преподавателей японского языка [Текст] / У. П. Стрижак> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 68-74. - Библиогр.: с. 74 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Японська мова--Методика викладання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): японські ієрогліфічні знаки -- базові семантичні елементи -- понятійний апарат Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Авраменко, О. Міні-конспекти з української літератури [Текст] / Олександр Авраменко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 2-5. Рубрики: Українська література--Методи навчання Українська література--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): підготовка до ЗНО -- періоди творчості Т. Шевченка -- творчість Г. Тютюнника -- понятійний апарат -- цитатник -- літературний диктант Анотація: Запропоновано матеріал для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. Міні-конспекти містять основні відомості з життя та творчості письменників, уривки з творів, ключові поняття з теорії літератури (романтизм, послання, іронія, гротеск та ін.), літературні диктанти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Майорський, В’ячеслав. Формування системи понять у процесі навчання правознавства учнів профільних класів / В. Майорський> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Правознавство в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): правові поняття -- понятійний апарат -- учні профільних класів -- правознавство Анотація: Обгрунтовується важливість формування понятійного апарату учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства. Акцентується увага на умовах ефективної діяльності учнів із засвоєння правових понять. Положення статті ілюструються прикладами з розділу "Конституційне право України" навчальної програми "Правознавство (профільний рівень). 10-11 класи". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |