Бабахина, Н. В. "Популярная литература и современное общество": ІІІ Международный форум [Текст] / Н. В. Бабахина> // Библиотековедение : научно-практический журнал. - 2012. - № 4. - С. 128-130 : фото М. П. Колосовой . - ISSN 0869-608X
Рубрики: Книгознавство Кл.слова (ненормовані): популярна література -- сучасне суспільство -- міжнародний форум Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Кеба, Олександр. "Висока" і "популярна" література: вектори взаємодії на ґрунті Американського Ренесансу [Текст] : [рецензія] / О. Кеба> // Слово і час. - 2017. - № 5. - С. 123-125 Рец. на кн. : Калініченко М. М. Американський Ренесанс в контексті популярної культури Сполучених Штатів першої половини ХІХ сторіччя / М. М. Калініченко. - Рівне: О. Зень, 2017. - 208 с. Рубрики: Американська література--Історія, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): американська література -- популярна література Анотація: Рецензент констатує, що монографія М. Калініченка демонструє широку гуманітарно-філологічну обізнаність автора, уміння чітко й послідовно обґрунтовати власну дослідницьку концепцію, вирізняється кваліфікованим аналізом художніх текстів і культурно-мистецького процесу. Підкреслює, що ця праця є ґрунтовною науковою студією складного і багатогранного міждисциплінарного характеру. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Філоненко, Софія. Масова література в школі: заборонений плід чи простір нових можливостей? / Софія Філоненко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 10. - С. 35-42. - Бібліогр. 25 назв Рубрики: Література--Масова література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): популярна література -- елітарна література -- класика -- бестселер -- програми -- підручники Анотація: Доводиться потреба вивчення творів масової літератури в школі. Авторка проаналізувала програми з української і зарубіжної літератури, виокремивши в них твори масової літератури, розглянула теоретичне обгрунтування терміна "масова література" у підручниках й аналіз конкретних творів. Авторка доходить висновку, що що між теорією і вивченням конкретних творів існує дисбаланс, підручникам бракує називання авторів і творів, візуального супроводу (обкладинок книжок, схем і таблиць, фото книжкових супермаркетів, фестивалів, автограф-сесій письменників і презентацій іхніх творів). Методичний апарат підручників переважно не відзначається розмаїттям і креативністю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |