Бондаренко, Н. Проблеми формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови та шляхи їх розв'язання [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика Кл.слова (ненормовані): правопис -- орфографія -- пунктуація -- правописна компетентність -- відносна правописна грамотність Анотація: Стаття привертає увагу до соціально і фахово значущої проблеми мовної і , зокрема, правописної культури суспільства. Автор з'ясовує причини незадовільної грамотності; визначає етапи навчання орфографії і пунктуації в школі, основні вміння та навички, засвоєння яких необхідне для набуття правописної грамотності; розкриває резерви оптимізації навчання правопису в 5-7 класах на основі компетентнісного підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв'язків [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Правопис Кл.слова (ненормовані): правописна компетентність -- структура мови -- рівні мовної системи -- норми української літературної мови -- внутрішньопредметні зв'язки Анотація: У статті розкриваються проблеми навчання українського правопису на основі його взаємозв'язків з різними розділами науки про мову - фонетикою, орфоепією, будовою слова, словотвором, лексикологією, морфологією, синтаксисом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хом'як, І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 17-21. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): компетенція -- компетентність -- компетентнісний підхід -- орфо-й пунктограми -- правописна компетентність Анотація: У статті порушено проблему компетентнісного підходу до засвоєння українського правопису. Проаналізовано ключові поняття компетенції й компетентності, охарактеризовано їх роль у реалізації компетентнісного підходу. Дано визначення правописної компетентності, умотивовано її рівень у письмовому мовленні, зокрема інтернетному спілкуванні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |