Степаненко, Сергій. Економічна освіта, орієнтована на практику / Сергій Степаненко> // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 39-52 Рубрики: Вища освіта--Економічна Кл.слова (ненормовані): компетенції -- компетентісний підхід -- професійні завдання -- магістерська програма -- практична підготовка -- спеціально-психологічний тренінг -- післядипломна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Артюх, Станіслав. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість освіти -- зміст освіти -- виробництво -- наука -- вимоги ринку праці -- практична підготовка Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями. Дод.точки доступу: Лазуренко, Олександр; Махотіло, Костянтин Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зіньковський, Юрій. Імператив сучасної парадигми освіти / Ю. Зіньковський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 9. - С. 7-20 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Реформування Кл.слова (ненормовані): реформи -- модернізація -- фундаменталізація освіти -- практична підготовка -- взаємодія з ринком праці Анотація: Автор розглядає змістову й організаційну структурованість вищої освіти України, її соціальні та професійні завдання, технологію навчання у вищій школі та місце науки в університеті. Визначає кроки, які необхідно здійснити на сучасному етапі на шляху модернізації освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бачинський, Олег. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу / О. Бачинський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 1. - С. 66-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Аграрна Кл.слова (ненормовані): агрономічні спеціальності -- практична підготовка -- Болонський процес Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Дорошенко, Т. В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації [Текст] / Т. В. Дорошенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 136-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання і виховання--Майбутні вчителі музики Кл.слова (ненормовані): учитель музичного мистецтва -- практична підготовка -- професійна самореалізація -- організаційно-методичні умови -- творчість -- саморегуляція -- самопрезентація -- мотивація -- самостійність -- самоствердження Анотація: У статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; предоставлено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва", обгрунтовано принцип адаптації у формуванні самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Рондяк, Леся. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Леся Рондяк> // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 1-6. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): партнерська взаємодія -- молодші школярі -- практична підготовка -- майбутні вчителі початкових класів -- Самбірський педколедж ім. І. Филипчака -- студенти коледжу Анотація: У статті висвітлено процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів. Поставлено такі завдання: на основі наукових джерел з'ясувати зміст поняття "партнерська взаємодія"; обґрунтувати доцільність формування партнерських стосунків серед учнів початкових класів; висвітлити зміст практичної роботи з підготовки майбутніх учителів початкових класів до впровадження технологій формування партнерської взаємодії учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рогозюк, Тетяна. Формування професійних компетентностей здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти [Текст] / Тетяна Рогозюк> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 481-484. - Бібліогр. в кінці ст.
Професійна освіта--Компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): підготовка фахівців лісового господарства -- методи навчання -- навчальні практики -- практична підготовка -- самостійна робота студентів -- професійна освіта -- вніб 5 Дод.точки доступу: Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |