Ващенко, Лдія.
    Моніторинг рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів [Текст] / Лдія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Біологія
Кл.слова (ненормовані):
модель моніторингу -- педагогічне моделювання -- моніторинг -- предметна біологічна компетентність
Анотація: У статті представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Запропоновано структурно-функціональну модель, яка складається з двох підсистем, що відтворюють порядок організації моніторингу та структуру предметних біологічних компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)